Waar koop je een werpstift ?

Discussie in 'HLG/DLG/F3K' gestart door Thomas Kroon, 18 dec 2018.

  1. Thomas Kroon

    Thomas Kroon

    Lid geworden:
    14 okt 2018
    Berichten:
    29
    Locatie:
    Den Haag
    Zie titel.
     
  2. spedter

    spedter

    Lid geworden:
    13 jun 2009
    Berichten:
    651
    Locatie:
    Haarlemmermeer
    Ligt er aan wat voor werpstift je wilt.
    Zelf vind ik de peg die in de flitz 2 zit erg prettig. Je kan deze vast wel los bestellen door een mailtje te sturen. Mijn ervaring is dat er snel wordt gereageerd en ze zeer klantvriendelijk zijn. Zie linkje naar de website.
    https://aeromodelis.lt/

    Maar een andere optie is welicht dat iemand een spare peg heeft liggen die die wel kwijt kan.

    Succes!
     
  3. Gerard VLC

    Gerard VLC

    Lid geworden:
    8 mrt 2009
    Berichten:
    637
    Locatie:
    Veendam
  4. Thomas Kroon

    Thomas Kroon

    Lid geworden:
    14 okt 2018
    Berichten:
    29
    Locatie:
    Den Haag
    Ja jongens bedankt, dit zijn goede opties, hyperflight ken ik ondertussen ook, heb daar al wat interessante spulletjes gekocht.
    Omdat ik aanstaande zaterdag op vakantie ga en dáár ook even ga slingerenwil ik proberen de stift nog ervoor in te bouwen dus zoek ik een supersnelle webshop maaaarrrr....... ondertussen weet ik eigenlijk al dat hyperflight daar het dichtste bij komt en die hebben het de afgelopen keren met 10 dagen tussen bestellen en leveren het niet gered naar mijn boekje met supersnelle webshops. Misschien dat iemand zijn reserve aan mij wil verkopen of nog andere suggesties heeft. .
     
  5. BastiaanD

    BastiaanD

    Lid geworden:
    11 dec 2010
    Berichten:
    133
    Locatie:
    Overasselt
    Ik heb nog wel een werpstift in de aanbieding, stuur even een PB'tje en dan komt het goed
     
    spedter vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina