Waar kun je het beste een T rex kopen

Ik ben voornemens een Eheli te gaan kopen, kan mij iemand vertellen waar je het beste een t rex kunt kopen.

En welke versie de X of de XL wordt er aanbevolen

Gr Erik

Neem even contact op met eheli.nl, of fly-cam.
Stuur gewoon een mailtje met je vragen en je zult zien dat je de juiste adviesen krijgt. succes en oja, welkom op het forum !

Ik zou zowieso de XL versie kiezen.
De CCPM versie(de gele) is iets lastiger qua afstelling vanwege de 3-punts-aansturing.

Hallo

Kijk maar eens even op de onderstaande site , ikzelf bestel
als ik wat nodig heb voor mijn t-rex bijna altijd bij die shop .
Binnen een week alles in huis, meestal goedkoper dan hier,en
hij rekent voor het verzenden uit Duitsland maar 5 euro daar kunnen
sommige shops in Nederland een voorbeeld aan nemen
en altijd goed verpak bezorgd .

www.rc-city.de/shop43/DE/openstore.htm

gr Albert
:D

4rc.nl is de goedkoopste in nederland dacht ik.

En remco kan je ook goed advies geven indien nodig, hij vliegt zelf ook met een T-rex.

Cheers,

Rich 8)

helemaal mee eens...

ik heb hem ook net gekocht bij richard en hij heeft me echt ontzettend goed geholpen! dat is altijd beter dan 30 dollar minder betalen in vs
( als je niet langs douane komt ;) )

trouwens super gevlogen laatst in hummelo...
ik was er ook even met mijn trex maar ik was weer eens iets vergeten

grtzz david

Heije, er is bijna een maand verstreken sinds je deze vraag stelde, we zijn nu wel benieuwd wat er van gekomen is......... :wink:

helemaal mee eens...

ik heb hem ook net gekocht bij richard en hij heeft me echt ontzettend goed geholpen! dat is altijd beter dan 30 dollar minder betalen in vs

Jij hebt hem gekocht bij Remco van 4rc.nl :wink: Niet bij mij :P

En hij vliegt inderdaad ook met een T-rex SE dus hij kan je er mee helpen indien nodig 8)

Cheers,

Rich 8)

Misschien dat ik hier een vraag hierover kan stellen(wilde er geen nieuw topic over maken)
Je kan zoveel versies van een T rex kopen maar wat houden bepaalde achterschriften nou precies in en wat nu het beste om te beginnen met een T rex.
Ik bedoel dus ccpm versie,xl versie,3d se versie enz.
Nu kan ik mij wel wat dingen voorstellen maar zag een stukje hierboven dat de driepuntsversie moeilijker afstelt wat voor mij wel een belangrijk punt zal zijn bij aanschaf.
Nu zag ik b.v. deze en ziet er geweldig uit.
http://www.helicopter.nl/webshop/product_info.php/cPath/52_92_104/products_id/346
Nu hoor ik waarschijnljk al meerdere zeggen heb je geld teveel ofzo maar heb ook eens gelezen dat de duurdere versies goedkoper crashen.
Maar het woordje 3D schrikt mij een beetje af vanuit het feit dat het waarschijnlijk voor een beginner een nerveus(wel precies)model zal zijn.
Het is ook geen XL wat de stabiliteit waarschijnlijk ook niet ten goede komt.
Dus zoveel vragen van mijn kant en al heel veel nuttige antwoorden gehad.
Alvast bedankt.
Gr.Jos

met een T-rex SE is het het goedkoopste crashen en deze is ook makkelijk te tammen. In de bouwdoos zitten namelijk al flybar gewichtjes die hem een stuk rustiger maken qua reacties.

De nieuwprijs is iets hoger maar dit haal je in enkele crashes alweer terug.

Ik ging in mijn vakantie vol gas op de kop de grond in met 3000rpm op de kop (houten bladen gingen kapot ;) ) en de enige schade aan de heli was: staartbuis, snaar, hoofdas, hoofdtandwiel en uiteraard de bladen.
Ik weet 100% zeker dat de plastic versie helemaal verpulverd was en de schade veel en dan ook echt veeeeel hoger zou zijn geweest.

Afstellen van deze ccpm helicopter is geen probleem en hulp is altijd dichtbij als je hem bij een goede shop (zie mijn suggestie hierboven) koopt.

Cheers,

Richard

Ik vergat nog even te vermelden dat de 450SE gelijk is qua maat etc. aan de XL e.d.
De `kleine` versie van de T-rex word naar mijn weten zowiezo niet meer verkocht door de meeste shops.

Cheers,

Richard

Bedankt Richard voor je antwoord.
Hoe zit het verder met de standaard brushless set die hierbij geleverd.
Zijn deze kwalitatief goed en met voldoende vermogen.
Ik heb altijd gevaren met snelle boten en was daar eigenlijk meer bezig met Hacker,Lehner,Schulze regelaars en motoren.
Alleen liggen de prijzen hier stukken hoger dan bij Align,vandaar de kwaliteits vraag.
Gr.Jos

Hoi Jos,

De motor en regelaar van align zijn van prima kwaliteit en werken perfect. Het is echter wel belangrijk om goede accus te monteren, zoals bijv. van thunderpower (4rc.nl gaat die ook verkopen binnenkort, anders even naar mfis.net of b-p-p.com).

De T-rex 450SE is met deze accu`s en goede electronica een perfecte heli die tot alles in staat is.

Cheers,

Rich

Ik ben met de standaard 430 motor en Align 35A regelaar ook erg tevreden!
Power genoeg en zoals Richard al zei,een goede accu doet wonderen.

Groeten,
Marcel

Back