Waar Medusa Power Analyzer Plus te krijgen in nl of europa?

Heb je deze gezien?:

watsupred_th.jpg

De "Whats Up" van Model avionics:

http://www.modelavionics.com/ zei:
Coming soon - Watt'sup
Watt'sup is an electronic on-board power meter for electric RC helis. It is designed to help tune the battery system and motor.

Features

Records and displays peak power
Records and displays used power
Records and displays used mAHrs
Displays instantaneous Battery voltage.
Specifications

2X16 Character Display
65535mAHr range
120A peak, 50A continuous
Operating voltage range 3.5 - 60V
Max Power 7200W

Available Soon

Komt binnenkort uit, en is waarschijnlijk in Nederland te verkrigjen via www.4rc.nl (mailen ;) )

Ook leuk alleen 120A piek :( Ik ga het toch niet onboard gebruiken denk ik. Het gaat me juist om statische testen voor prop en accu keuze. Ook om laders te testen en accu's via een koel blok. Ook geen pc interface. Ik wil het ook gebruiken om laad en ontlaad curves weer te geven.

Hallo Tandango,

Ik heb met Medusa wat mailcontact gehad, maar europa wordt niet echt als hoge prioriteit gezien...overigens valt het verzenden wel mee hoor; 11 dollar, alleen de inklaring is fors (ongeveer 19%). Maar dan nog...ik vind het niet echt duur voor een compleet setje hard-en software!

Je kan natuurlijk proberen of ACW in Japan deze dingen kan leveren, het is tenslotte een amerikaan die daar de baas is...mail ze maar zou ik zo zeggen.

Overigens heeft Astro ook een soortgelijk ding en ik meen dat Simprop ook iets heeft wat hier op lijkt, deze is wel erg duur (>200 euro).

Dankje ;) Inklaring was ik nog helemaal vergeten :( dan komt het op ongeveer 100 euro... valt mee. Wil het eingelijk wel verzekerd verzonden hebben.... mmh.

...nou incl. verzending (flat rate enveloppe) en inklaring is het euro 85,00

Verzekerd verzenden lijkt me niet nodig, als je een beetje goede creditcard hebt is evt. verlies verzekerd!

Hans

paypal ;) komt wel goed dan. Die van astro is ook bedoel voor onboard. Is ook wel leuk enzo maar toch.... pc interface vindt ik net even belangrijker ;)

De werking van de power analyzer plus
is super..
Jammer dat het geen USB maar rs232 is ( voor b.v.
een PDA ).

Grt Han

Mmh, 91 euro belgie, 86 america :) Valt me erg mee. Ik vindt belgie toch net iets veiliger met garantie en updates enzo.

Ik zie me die Astro Watt-meter niet zo snel inbouwen in een model. Daarvoor is dat ding veel te groot en zwaar. Is wel een makkelijk hulpmiddel om snel en effectief alles over je motor accu combinatie te weten te komen.

@Theo: Ik lees ook nergens dat dat het plan is....de nieuwe Watt's Up schijnt hiervoor wel geschikt te zijn
@Tadango: www.imakits.com is het bedrijf van Willem Bravenboer, en vertrouwd gezicht voor ons indoorvliegers

Bedankt allen. Ik denk dat ik hem uit belgie haal. Onboard doe ik toch niets mee. Die pc interface lijkt me stukken handiger :)

Back