Waar moet ik mee beginnen?

Hey, ik wil graag beginnen met electro helicopters. Ik heb al een kleinere versie gehad maar nu wil ik een grotere, ik had eerst de nikko sky watcher besteld maar die heb ik weer geannulleerd na wat er allemaal over gezegd werd. Dus nu is mijn vraag waar moet ik mee beginnen:

*45-60 CM lang
*0-120 euro

Ik zat eerst te kijken naar deze:
https://www1.conrad.nl/scripts/wgate/zcop_nl3/~flN0YXRlPTQyMjQ4NjQ2NTM=?direkt_aufriss_area=SHOP_AREA_19776&~template=PCAT_AREA_S_browse&p_page_to_display=&catalogs_sub_id=sub14&aktiv=14&navi=oben_2
..De reely dragon flame..
lijkt me over het algemeen wel een goede, kan iemand mij wat meer vertellen?

info de reely dragon flame:

Highlights

• Vliegklaar gemonteerd en afgesteld
  • Ingebouwde 4-kanaals afstandsbediening
Uitvoering:

• Vliegklaar gemonteerde en afgestelde helikopter
  • 4-in-1 elektronica-module voor de besturing
  • Ingebouwde en afgeregelde 4-kanaals afstandsbediening
  • 380-serie elektromotor
  • 8,4 V NiMH-vliegaccu (650 mAh)
  • 230 V-stekkernetoplader.
Technische specificaties

Afm.:(l xb xh) 470 x 180 x 150 mmLengte:470 mmModeltype:R2FHoofdrotor-Ø:520 mmStaartrotor-Ø:145 mmMassa:350 g

Helikopter Fire Flame R2F
Start uw eerste trainingsvluchten met de Fire Flame. Deze helikopter voelt zich overal thuis, zowel in uw woonkamer als in het vrije veld. En met zijn 7-cellige vliegaccu beschikt de Fire Flame in elke situatie over voldoende vermogen. Uw helikopter wordt vliegklaar gemonteerd geleverd, zodat u direct met uw eerste trainingsvlucht kunt beginnen.
Voor gebruik zijn 8 penlitebatterijen cq. penlite-accu's nodig.

Omvang levering:

• R2F-helikopter
  • Afstandsbediening
  • Vliegaccu
  • Oplader.
Reden waarom ik dit vraag: Ik heb er zelf niet veel verstand

Laatst bewerkt:
Als dat je budget is lijkt me een Walkera 4#1 of 004, ofwel een E-Sky Honeybee FP een goeie start. Vind je meer dan genoeg info over hier op het forum.

En die kan dus ook gewoon links rechts roll vooruit achteruit enzo? ik let nu namelijk best veel op sinds dat nikko priechelwerk ik wil niet weer dezeflde fout maken

Ik denk dan dat de walkera beter is dan de honey bee? Maar zou je misschien iets kunnen vertellen over die reely dragon flame die heeft dezelfde functies

Laatst bewerkt:
Ten eerste: welkom op het forum!
Ten tweede: het is niet de bedoeling dat je hetzelfde bericht op meerdere plaatsen post, dit maakt het forum onoverzichtelijk.
Ten derde: lees de sticky's en gebruik de zoekfunctie, op die manier kun je antwoord vinden op veel van je vragen, bijvoorbeeld: hoe-bepaal-je-de-keuze-van-een-micro-heli

Laatst bewerkt door een moderator:
Zeer goeie keuze!! Ik heb hem zelf ook. En dit zijn geweldige leer-helikopters. Maar pas op: heli vliegen is echt extreem moeilijk. Begin dus met simmen. Dat kan ook prima, want bij deze heli krijg je er een sim-kabel bij, zodat je je zender op de computer kan aansluiten. Download nu dus FMS (FMS Homepage) en ga eerst een paar uurtjes oefenen voordat je het in het echt gaat proberen.

Succes!!!!

Die FMS wilt niet zo goed werken op windows vista, ook niet met dat aparte bestand voor vista downloaden, als ik een terrein laad flashed dat terrein en wordt ie geel en dan laad ik een heli druk ik op v en gaat ie heel ver naar beneden :(

naamloostn1.jpg

Laatst bewerkt:
hallo
ik heb vandaag ook honey bee fp binnengekregen en ik heb het training landings gestel er onder gedaan waardoor die soort van antenne aan de onvanger ergens anders moet waar kan je die het best wegstoppen?
gr wessel.

Back