Hey, ik wil graag beginnen met electro helicopters. Ik heb al een kleinere versie gehad maar nu wil ik een grotere, ik had eerst de nikko sky watcher besteld maar die heb ik weer geannulleerd na wat er allemaal over gezegd werd. Dus nu is mijn vraag waar moet ik mee beginnen:
*45-60 CM lang
*0-120 euro
Ik zat eerst te kijken naar deze:
https://www1.conrad.nl/scripts/wgate/zcop_nl3/~flN0YXRlPTQyMjQ4NjQ2NTM=?direkt_aufriss_area=SHOP_AREA_19776&~template=PCAT_AREA_S_browse&p_page_to_display=&catalogs_sub_id=sub14&aktiv=14&navi=oben_2
..De reely dragon flame..
lijkt me over het algemeen wel een goede, kan iemand mij wat meer vertellen?
info de reely dragon flame:
Highlights
Afm.
l xb xh) 470 x 180 x 150 mmLengte:470 mmModeltype:R2FHoofdrotor-Ø:520 mmStaartrotor-Ø:145 mmMassa:350 g
Helikopter Fire Flame R2F
Start uw eerste trainingsvluchten met de Fire Flame. Deze helikopter voelt zich overal thuis, zowel in uw woonkamer als in het vrije veld. En met zijn 7-cellige vliegaccu beschikt de Fire Flame in elke situatie over voldoende vermogen. Uw helikopter wordt vliegklaar gemonteerd geleverd, zodat u direct met uw eerste trainingsvlucht kunt beginnen.
Voor gebruik zijn 8 penlitebatterijen cq. penlite-accu's nodig.
Omvang levering:
*45-60 CM lang
*0-120 euro
Ik zat eerst te kijken naar deze:
https://www1.conrad.nl/scripts/wgate/zcop_nl3/~flN0YXRlPTQyMjQ4NjQ2NTM=?direkt_aufriss_area=SHOP_AREA_19776&~template=PCAT_AREA_S_browse&p_page_to_display=&catalogs_sub_id=sub14&aktiv=14&navi=oben_2
..De reely dragon flame..
lijkt me over het algemeen wel een goede, kan iemand mij wat meer vertellen?
info de reely dragon flame:
Highlights
- Vliegklaar gemonteerd en afgesteld
- Ingebouwde 4-kanaals afstandsbediening
- Vliegklaar gemonteerde en afgestelde helikopter
- 4-in-1 elektronica-module voor de besturing
- Ingebouwde en afgeregelde 4-kanaals afstandsbediening
- 380-serie elektromotor
- 8,4 V NiMH-vliegaccu (650 mAh)
- 230 V-stekkernetoplader.
Afm.

Helikopter Fire Flame R2F
Start uw eerste trainingsvluchten met de Fire Flame. Deze helikopter voelt zich overal thuis, zowel in uw woonkamer als in het vrije veld. En met zijn 7-cellige vliegaccu beschikt de Fire Flame in elke situatie over voldoende vermogen. Uw helikopter wordt vliegklaar gemonteerd geleverd, zodat u direct met uw eerste trainingsvlucht kunt beginnen.
Voor gebruik zijn 8 penlitebatterijen cq. penlite-accu's nodig.
Omvang levering:
- R2F-helikopter
- Afstandsbediening
- Vliegaccu
- Oplader.
Laatst bewerkt: