waar offroaden?

• Topicstarter Topicstarter Speedfreakssj
  • Startdatum Startdatum
S

Speedfreakssj

Guest
waar ka dat nu zoal in omgeving amsterdam? westelijk havengenied is nu toch helemaal gereguleerd ofzo>
de homo ontmoetingsplaats bij arena is best klein en bied niet veel jumps vind ik zelf.
vraag het me erg af aangezien ik wel wil kunnen rijden.

Speedfreakssj zei:
de homo ontmoetingsplaats bij arena is best klein en bied niet veel jumps vind ik zelf.

dit vind ik om een of andere reden enorm grappig/dubbelzinnig
maar terug on-topic :D
(in baantjer zie ik ook alleen maar stenen..., nix offroad)

hahahaahhaa, buk je om je auto bij te vullen......

nee, het gaatr mij er om om eem goed stuk offorad te geveb.
een van de mensen die met zijn beetle is gaan crossen bij de nissan in het ghavengebied rijd daar dan, alleen volgens mij is dat verboden ofzo.
aangeien ze nu ook alle motorcrossers aanpakken....

Speedfreakssj zei:
waar ka dat nu zoal in omgeving amsterdam? westelijk havengenied is nu toch helemaal gereguleerd ofzo>
.

Ik was daar vandaag ja ja in het haven gebied maar waarom mag je daar niet meer rijden er staan borden VERBODEN TE CROSSEN / TERREIN RIJDEN IN HET HELE HAVENS WEST GEBIED maar dat doen we toch niet?

nee, maar ik kreeg te horen vna collega's dat er erg veel gecontroleerd word daar en dat er schijnbaar mensen klagen.
BNu kan ik me daar wel watbij voorstellen als het gaat om crossmotoren maar RC weet ik niet.
aangezien de politie soms erg irritant kan zijn ga ik er maar vanuit dat die debielen RC als hetzelfde zien want er zit een zelfde soort motor in...

ja ik hoop het niet ga er morgen avond rijden met een stel marders en mb's we zullen zien. als het niet meer mag dan weet ik nog wel een plek waar het wel mag maar het word wel erg weinig zo in nederland pfff

ach, jullie moeten niet zo zeuren. in polderland zijn nog ZAT plekker. hoewel, als het allemaal dicht gaat et regeltjes hebben wij amsterdammers toch nog genoeg opbrekingen over :D

Speedfreakssj zei:
ach, jullie moeten niet zo zeuren. in polderland zijn nog ZAT plekker. hoewel, als het allemaal dicht gaat et regeltjes hebben wij amsterdammers toch nog genoeg opbrekingen over :D

niet zeuren mmm ik heb geen zin om me auto in een vitrine kast te zetten :)

Misschien een hele domme opmerking... maar heb je er al eens aan gedacht om bij het politiebureau dat hoort bij het havengebied langs te gaan om te vragen of je daar wel of niet mag rijden met je RC?

Als ze toestemming geven moet je vragen of je daar een verklaring van mag hebben op papier, zodat je geen problemen krijgt alser een agent controlleerd die er anders over denkt. dan kun je de verklaring laten zien dat je er mag rijden..

Politie is niet alleen maar TEGEN de burger (gelukkig niet)

tis te proberen maar als je leest waarom ze er niet meer mogen rijden op het motor forum dan mogen wij er ook niet meer rijden maar goede tip ik ga langs onze vrienden en vragen of het wel of niet mag.

de kans dat je toestemming op een briefje zwart op wit krijgt is volgens mij net zo groot als de kans dat je word ontvoerd door een ruimteschip! :alien:
ze houden (bijna ) altijd een slag om de arm!
maar ik moet er wel bij zeggen dat ik er nooit problemen heb gehad, de politie is, in mijn geval, meestal niet moeilijk. je kan trouwens ook richting het strand afzakken als je toch aan het zoeken bent, of kijk eens bij de HSL, industrieterrein, rondom schiphol of inderdaad bij een wegopbreking (en dan zeggen dat je bent weggestuurd bij het havengebied!!....) :hammer:

Back