Waar pinions te bestellen?

Weet iemand een winkel hier in Nederland of Belgie welke pinions verkoopt varierend van 10T tot 15T voor een 2.3mm as? Dit om een aantal configuraties met mijn HB 3D Pro uit te proberen in combinatie met een 400DF. Vind het een beetje teveel van het goede om dit uit Japan te bestellen...

Alvast bedankt,

Rik

eheli heeft wel een goede 10T, verdere alleen met minder tanden. Hobbydeals heeft ze alleen voor 2mm, en ik boor ze liever niet uit.

Ciao,

Rik

De 400DF heeft 15T nodig voor ong. 3000rpm op de kop. Die tandwielen zijn moeilijk te krijgen. Ik heb er 2 uit Japan besteld bij www.aircraft-world.com . Ze kosten $1,70 en de verzendkosten zijn maar $2,50 dus dat valt wel mee. Waarom niet daar bestellen? Voorlopig vind je ze niet hier.

:offtopic: Hoe is de HB Pro? Je bent de eerste die ik tegenkom die hem binnenheeft en zo te zien vliegklaar heeft. Heb je hem nu nog met de standaard brushless?

Dat valt zeker nog mee, ik heb nu een aantal besteld, varierend van 11T tot de 15T.

De HB Pro is op dit moment nog met de standaard brushless and de Phoenix 10. Ik heb de Phoenix25 en de 400DF klaar liggen om in te bouwen. De huidige setup vliegt ook wel goed, maar met de 400DF schijnt deze helemaal het dak eraf te vliegen ('t is dat ik nog geen pinions heb).

Ciao,

Rik

Deze video en dit draadje waren voor mij de reden, om deze gehele setup ook aan te schaffen. Gewoon machtig mooi hoe hij in het begin in 3 stappen optoert, en dan met nog redelijk wat wind goed controleerbaar blijft.

Als ik dit hele zwikkie in elkaar heb, dan probeer ik hier zeker nog wat foto's te plaatsen

Ciao,

Rik

Back