Waar rijden jullie????

Discussie in 'Tanks / Rupsvoertuigen' gestart door Burning Surfer, 28 mrt 2004.

  1. Hoi,

    Waar rijden jullie eigenlijk met jullie tanks?
    Doen jullie dit ook in groepsverband?
    Zijn er ook speciale meetings en is iedereen met wat voor 'n tank dan ook op zo'n meeting welkom?

    Misschien kan ik mijn oude leopard weer eens laten piepen, knarsen, kraken, brullen kortweg gewoon laten rijden.

    Groeten Theo
     
  2. patricknieve

    patricknieve Guest

    ik zit met hetzelfde probleem

    alleen rijden is zo saai!
     
  3. rottierood

    rottierood

    Lid geworden:
    21 jul 2004
    Berichten:
    1.124
    ook ik heb het probleem met alleen rijden.Hoelang hebben jullie je tanks?Kunnen we zelf niet iets afspreken.Ik woon vlakbij Enkhuizen.Mijn zwager heeft ook een tank,dus hoe meer zielen hoe meer vreugde.Gr.Marcel.
    :D :D :D :D
     
  4. Roel van Essen

    Roel van Essen Forum veteraan

    Lid geworden:
    13 jul 2002
    Berichten:
    13.633
    Locatie:
    Betuwe
    Ik ken het probleem... Ik heb de 'oude' Leopard 1A4.
    Deze heb ik omgebouwd naar twee motoren met twee regelaars.
    Kijk eens op http://www.twenot.nl/bigscale.htm.
    De Twenot is een vereniging voor pantserbouwers, en een afdeling daarvan is de RCAGH (Radio Controlled Armoured Group Holland)
    Deze club is redelijk actief in het organiseren van bijeenkomsten met RC-tanks. Altijd gezellig!
    Contactpersoon is Klaas Postmus, email klaron@dds.nl.

    Ziehier mijn Luipaardje:

    [​IMG]

    [​IMG]

    Groet,
    Roel
     
  5. Kunnen wij misschien niet eens samen komen en gaan rijden, kijken hoe een ander sommige problemen oplost :?:

    Ik rijd zelf met de Tiger I :lol:
    [​IMG]

    En met een oude Leopard :lol:
    [​IMG]

    En ik ben bezig met een Gepard 8) hier nog zonder achterkant :cry: :lol:
    [​IMG]

    En dit alles moet natuurlijk worden getransporteerd :lol:
    Hier de eerste proefopstelling, de dieplader is te smal voor mijn tanks :lol:
    [​IMG]

    En hier de test rit met mijn Actros en dieplader alleen nog steeds zonder tank, deze passen nog steeds niet :lol:
    [​IMG]
     
  6. Email van Klaas Postmus is veranderd, is nu klaronATklaron.com (AT vervangen door @ uiteraard, is om spamm tegen te gaan)

    En mijn Leopard 2A6 heeft ook wel zin in een ritje (of twee) hoor :)
    (ik zit in Purmerend)
    [​IMG]
    [​IMG]

    Groeten,
    Brullende Leo....euhm....Hugo
     
  7. @ Hugo, Jij bent ook niet bang voor natte voeten.

    @ allemaal
    Ik zelf woon in Bussum, ben lid van een modelbouwclub in Huizen, maar daar is 't niet prettig rijden, :?
    Mijn Leopard is een keer aangevallen door extreem rechts (Extreme Blackfoot kwam van rechts) de bestuurder had mij niet gezien :cry:
    Roetsj zo mijn schijnwerper eraf, het is wel te repareren maar 't is zo zonde :evil:

    Maar als er iemand een geschikte lokatie weet ik kom graag, rijden, kijken, praten en fotootjes maken :lol:
    Ik neem dan dat kleine grut ook mee 8)
     
  8. rottierood

    rottierood

    Lid geworden:
    21 jul 2004
    Berichten:
    1.124
    Ik woon in Grootebroek,niet zo ver van Purmerend!gr Marcel.Dus misschien wordt het wel een mini meeting?
     
  9. Is er dan een mooie, leuke lokatie in Purmerend .
    Het is niet zo gek ver rijden vanuit mijn dorpje ruim een half uurtje is nog wel te doen :lol:
    Dus zeg maar eens waar en wanneer :!:
     
  10. rottierood

    rottierood

    Lid geworden:
    21 jul 2004
    Berichten:
    1.124
    Daar sluit ik me helemaal bij aan,Purmerend!Leukt me heel leuk.Ik hoor het wel.Gr Marcel.
     
  11. Mannen,

    Ik zal van de week (lees Vrijdag want dan ben ik vrij) eens een stukje rond gaan fietsen (of met mijn legerbus rondrijden) in Purmerend op zoek naar een leuke lokatie die een beetje geschikt is voor ons 1/16 pantsergebeuren.
    Een kennis van me die mijn Tiger I over had genomen zal er ook wel oren naar hebben om eens met meerdere tanks bij elkaar rond te rijden denk ik.

    Groeten,
    Hugo
    P.S.
    Voor uitwisseling van telefoonummers e.d. kunnen we elkaar het beste ff privé mailen.
    Mijn mailadres:
    alles wat je maar wilt als er maar @hugojong.nl achter staat
     
  12. Dat was dus een dubbel bericht, maar ff verwijderd
     
  13. rottierood

    rottierood

    Lid geworden:
    21 jul 2004
    Berichten:
    1.124
    Uhmmmmm.ik heb geen 1:16 tank.1:24 is mijn maat.Dat zal wel goed zijn,zeker?Gr. Marcel.
     
  14. rottierood

    rottierood

    Lid geworden:
    21 jul 2004
    Berichten:
    1.124
    Het Streekbos in Bovenkarspel?Is ook genoeg ruimte.
     
  15. Nou dat weet ik niet hoor Marcel :roll:

    Ja natuurlijk, maakt niks uit, ik heb er zelf ook een 1/24 M1A2 Abrams bij, ik heb zelfs een 1/72 Tiger I......maar die moet maar ver uit de buurt van mijn Leopard blijven want die vreet hem op :lol:

    Toedels,
    Hugo
     
  16. Ook geschikte "tank" ondergrond ? gravel en fijne kiezel is namelijk uit den boze om op te rijden, dat kost je je aandrijving als je niet oplet met onze modellen.
     
  17. rottierood

    rottierood

    Lid geworden:
    21 jul 2004
    Berichten:
    1.124
    [​IMG]
    Ok Hugo,weet ik ff wat meer.Maar goed dat er geen onderschied gemaakt wordt.Word anders zo saai.Ik wacht rustig alle berichten af wat de 'meeting'betreft.Wat vindt je van 'm?Aangekleed volgens de normen van Roel :D
    Groetjes Marcel.
     
  18. rottierood

    rottierood

    Lid geworden:
    21 jul 2004
    Berichten:
    1.124
    Er is daar asfalt,gras en ga zo maar door.Ruimte en keuze zat.gr. Marcel.
     
  19. Hij ziet er leuk uit Marcel, kleed altijd een beetje aan zo.
    Heb zelf tot nu toe 1 camo netje in de mand aan de toren liggen maar ga er ook meer fabrieken, ik heb er verbandgaas voor gebruikt wat ik in de groene verf had gepropt, netje zat ook al op de King Tiger die ik heb gehad, daarna naar de Tiger I verhuist en nu dus op de Leopard.

    Heb net een mailtje van Theo (Burning surfer) zie ik, wellicht dar er in zijn buurt (Bussum) ook iets leuks om te rijden is, ik kijk hier ook nog even rond en dan gooien we alles in de hoge hoed en gaan we loten denk ik :D

    Groets,
    Hugo
     
  20. Roel van Essen

    Roel van Essen Forum veteraan

    Lid geworden:
    13 jul 2002
    Berichten:
    13.633
    Locatie:
    Betuwe
    Als ik tijd heb :lol: tussen de stoom door zal ik proberen om Leo 1A4 ook weer bedrijfsgereed te hebben. Ik weet het, ik weet het, het is 'maar' 105mm met een analoge afstandsmeter, zonder geluiden, maar ja...
    Ik kan er natuurlijk een digitale stoommachine inzetten. :wink:
    Ik hoor wel wie, waar wanneer, hoelaat en waarom.

    He Marcel, ziet er 'kek' uit zo!
    Roel
     

Deel Deze Pagina