Waar rijden, nu Racing Paradise gestopt is ?!?

• Topicstarter Topicstarter Paul.
  • Startdatum Startdatum
De doelstelling van het bedrijf werd niet gehaald :(

Het realiseren van meerdere permanente wedstrijd banen werd steeds maar tegen gewerkt door diverse gemeentes waardoor het niet mogelijk (rendabel) was om het bedrijf verder te blijven uitbaten, helaas.

Baan bij MBS-racing begint met de week er beter uit te zien !! Er is verlichting, zodat we 's avonds ook kunnen rijden, waar vind zoiets nog. Momenteel wordt het geheel gedragen door een kleine groep vrijwilligers (zoals altijd) die zich geheel belangenloos inzetten om een grotere groep de kans te geven om ook eens op een baan zich te kunnen meten. Er is momenteel al gerealiseerd, tijdwaarneming, kunstgras, drainagebuis, rijderstelling en verlichting.
Kom eens langs met je maximaal 1:8 size auto !!!

De maximale size gaat waarschijnlijk 1/10 zijn.
Met de slashes waar nu zeer veel mee gereden wordt ( max op 2S lipo) zijn qau afmeting wel bijna 1/8 natuurlijk.
Als de baan helemaal rijdklaar is zal er een apart draadje geplaats worden.

Groet van een van de vrijwilligers :p

Mischien vermeldings waardig,

op dit moment is men bij MBS bezig om te kijken dat er met mini z racen begonnen kan worden......

Laatst bewerkt:
Ik heb gehoord dat je bij megadrom ook met 1/8 offroad kan rijden.
Maar ik kan nergens foto's vinden van de offroad baan.
Zou daar best wel eens willen rijden.

groeten, wesley

De nieuwe site heeft die foto's inderdaad niet meer.
Ik zie er niet vaak een 1/8 (moet zoiezo electro zijn). Denk dat het niet erg leuk is voor 1/8

Dit is de baan :

Laatst bewerkt door een moderator:
De nieuwe site heeft die foto's inderdaad niet meer.
Ik zie er niet vaak een 1/8 (moet zoiezo electro zijn). Denk dat het niet erg leuk is voor 1/8

Dit is de baan :QUOTE]

He, mee video filmpje :)

De baan is circa 2 meter breed. Je zou er dus met een 1/8 kunnen rijden. Echter, het meeste wordt er met 1:10 electro gereden. Nitro is trouwens uit den boze.

Back