Waar schroeven bestellen?

ruudxd

Forum veteraan
Hallo,

Zoals de titel al zegt ben ik op zoek naar een winkel om verschillende maten en soorten schroeven te bestellen.
Uiteraard heb ik zelf al gezocht, en ik kom vooral RVSpaleis tegen, die voor zeker niet duur zijn, maar voor mij momenteel toch wel iets te duur.
Waarschijnlijk omdat het om RVS gaat dat ze wat duurder zijn?
Nu is mijn vraag, zijn er binnen Nederland nog meer winkels als RVS paleis, maar dan met gewoon staal, wat misschien iets goedkoper is?
Ik ben op zoek naar verschillende maten ( vanaf M3 ) verzonken schroeven en wat cilinderschroeven ( ook vanaf M3 ), met imbus kopjes.
Of is het aan te raden om door te sparen en bij het RVSpaleis te bestellen?
Ik heb ook gehoord dar RVS zachter is, en dus makkelijker stript?
Ik heb wel goed gereedschap ( EDS ) dus misschien maak ik mij zorgen om niets?

Alvast bedankt!

Ruud

als particulier weet ik niet, maar ik bestel bij fabory als ik er eens veel van hetzelfde nodig heb.
Ik verkies doorgaans rvs of zwart staal met kruis of inbus, maar das gewoon looks voorkeur. Roesten niet, blijven netjes... Afhankelijk van legering kan RVS harder zijn. Voor M3 toepassingen ga je dat niet merken hoor.
Interesseren de looks je niet, neem dan maar gewoon galva. Al kan het oxideren.
Heb je er zo veel nodig?

als particulier weet ik niet, maar ik bestel bij fabory als ik er eens veel van hetzelfde nodig heb.
Ik verkies doorgaans rvs of zwart staal met kruis of inbus, maar das gewoon looks voorkeur. Roesten niet, blijven netjes... Afhankelijk van legering kan RVS harder zijn. Voor M3 toepassingen ga je dat niet merken hoor.
Interesseren de looks je niet, neem dan maar gewoon galva. Al kan het oxideren.
Heb je er zo veel nodig?

Bedankt voor alle reactie's!
Helaas hebben microschroeven microscrews de lengtes die ik zoek net niet.
Fabory kan ik helaas niet bestellen geloof ik.
Ik ga toch doorsparen en bij RVSpaleis bestellen denk ik, dan heb ik in elk geval genoeg.

Bedankt voor alle hulp!

Bij de Conrad net een zak van 500 10mm verzonken RVS schroeven besteld voor iets van 15 euro.

Net nadat ik bij RVS paleis besteld heb natuurlijk :)
Nouja, als ik nog wat nodig heb zal ik daar ook kijken, dank voor de tip!

Back