Waar Smartech Tornado 1/6 onderdelen kopen ?

Hoi iedereen ,

ik heb een smartech tornado 1/6 op nitro gekocht maar ik was aan het rijden en ik heb de tandwielen kapot gereden van mijn versnellingsbak .
maar ik was aan het zoeken voor een nieuwe versnellingsbak maar ik vind nergens onderdelen maar zijn er ook andere onderdelen van andere merken die erop passen of kan iemand helpen zoeken ?

Alvast bedankt ! :worship:

Ja, dat is google, een prima hulpmiddel als je naar iets op zoek bent....

Maar beste RC_Freak, de bedoeling van eeen forum is niet dat je direct mensen per PB gaat benaderen....

In de PB:
Hoi Roelof ,

waar kan ik zo een versnellingsbak kopen voor mijn smartech tornado 1/6 ?
ik vind nergens op google waar je dat onderdeel kan kopen .

Mvg RC_Freak

Jij vraagt waar je onderdelen kan kopen, ik geef met de link aan bij iedere winkel dat in Smartech handelt. De auto heeft volgens de manual al een 2-bak, ik neem aan dat er iets kapot is en je het juiste onderdeel zoekt?

Link manual: http://www.smartechracing.com/DownloadAdd.asp?id=9
Daarin alle artikelnummers van de onderdelen waarmee je weer lekker mag gaan googlen.

Of je belt gewoon 1 van de winkels met de vraag of ze het onderdeel hebben en kunnen leveren, misschien wel de winkel waar je de auto hebt gekocht.

Hoi ,
Thanks voor de snelle reacties ik ga nu grondig Google doorzoeken naar onderdelen .
Ps. Sorry van pb ben nieuw op dit forum

Nee, hij opend gewoon een nieuw topic: nitro-truck-1-6-smartech

Blijkbaar nog niet doorgedrongen dat iedere winkelier die in Smartech handelt hem zou moeten kunnen helpen mits je maar even een telefoontje pleegt. Zelfs de winkel waar hij de auto gekocht heeft zou hem moeten kunnen helpen.

Aan de andere kant is dit ook iets waarvoor we mensen waarschuwen.

Laatst bewerkt door een moderator:
Die mannen in Uden hebben op de site staan op = op. dus de onderdelen zullen wel minder worden.

Als je goed :google: bewerkt dan vind je veel onderdelen maar in HK

En op Ebay ook zat te vinden. Maar dat moet niet zo moeilijk zijn te vinden met de onderdeelnummers.

Nogmaals, er zijn een aantal winkels die dit merk verkopen, zoek contact met ze voor het onderdeel. Het zal echt betere resultaten geven dan blind naar je PC blijven turen en hier eindeloos dezelfde vraag stellen.

Back