waar superzoom 4D te koop in Nederland?

De superzoom 4 D wordt in verschillende draadjes genoemd. Maar ik zie hem nog nergens te koop aangeboden in Nederland. Dortmund is al voorbij. .... en daar was hij niet te vinden.
In Duitsland is hij volop te bestellen bijv. bij :
http://www.modellbau-hp.de/start.php voor €49
Als er meer liefhebbers zijn is het misschien interessant om er een aantal tegelijk te bestellen.

Wie is er geinteresseerd in zo'n inkoopactie?

Erik

Dat is lekker goedkoop daar!
Freakazoid is er voor een aan het sparen, ik denk dat er nog wel meer liefhebbers zijn...
(Ikke niet, ik prak wel wat uit 6mm depron in elkaar)

Heyyyyy, Jackpot. :D Denk je dat die shop te vertrouwen is? De SZ 4D is daar maarliefst 20 euro goedkoper dan lipoly.com dus ik durf eigenlijk niet zo goed. ;)

Zal toch wel? En vanaf 150 euri ook nog 5 euri kortong op verzendkosten.....

Naast mij is trouwens ook Airbus (Steven) aan et sparen voor de superzoom. :P En hij woont in een dorp verderop dus wij kunnen zelfs de 6 euro verzendkosten nog delen. Voor 52 euro een stuiterkist, mooier kun je niet beginnen met 3D vliegen, toch? ;)

Dus... wie woont er in Roosendaal en omstreken en wil ook zon ding? Dan halen we effe de verzendkosten eruit. ;)

Drie of vier bestellen en eentje doorsturen in NL a 5,50 loont ook....
Wel even mailen of ze op voorraad zijn....

Waarom zou dat lonen? Je wint 5 euro met boven de 150 euro bestellen, maar die verlies je dan ook weer met de 4e doorverkopen, toch? Of je bedoeld door verpatsen met winst? Of mailen voor een "rabatt"?

Verzendkosten van 4 kistjes is meestal niet meer dan de kosten voor een bij kitjes met laag gewicht......

Ja, maar mijn punt geld toch nogsteeds? Je wint 5 euro met massa inkoop, je verliest 5,20 euro door dr een met de post te moeten doorzenden. Waar zit et nut daarvan? ;)

Als iedereen los besteld dus duurder, gewoon lekker sociaal de verzendkosten uit Duitsland en de kosten voor doorsturen delen.....

Zal ik es kijken of ik een inkoop aktie kan starten? We hebben dr nu al 2 die geinteresseerd zijn. Mischien krijgen we dr zelfs nog korting uit gepeuterd als we aan de 5 stuks komen. :lol: NOG goedkoper.

Die Nachnahmegebühren Betragen...
.. innerhalb Deutschland 10.- Euro
.. nach Österreich, Belgien und Niederlande 15.- Euro
Diese sind nicht in den Versandkosten inbegriffen.

komt dus wel nog 15 euro bij als ik het goed begrijp? of wat betekent het woord 'Nachnahmegebühren'?

Ik heb onlangs voor onze club ook bij diezelfde Duitse shop 5x Super Zoom besteld. Hij antwoord lekker snel op zijn email en na ontvangst van betaling (2 a 3 dagen) verstuurt ie direct.

Zoals ze op Ebay zeggen, A+++++

Ik zag gisteren op de Hacker website dat er nu ook een Super Zoom XXL is, maw 1,5 meter EPP fun. Effe wachten tot die shop die ook in haar programma heeft. :P

Succes,
Emile 8)

Nah, zon koe vraagt veel te dure spullen. :P Ik vind n metertje voorlopig wel genoeg.

Maar goed te horen dat die winkel netjes handeld. :) Ik ga mijn meukje daar ook bestellen.

Doe maar gek. :P

Steven en ik kopen wel voor ons zelf. Want als er 2 dozen in nederland doorgestuurd moeten gaan worden, schiet t ook niet op om een IA te doen.

Back