Waar te koop ?

hallo allemaal,

wie weet waar kan ik in NL/DU/BE goede en mooie rompen voor mn helicopter kopen? Heb al veel gezocht en gezien op internet, maar de mooiste komen van verre... dus wie heeft een tip?

alvast thnx!

Groet

Als we niet weten wat voor heli je hebt, kunnen we hier ook geen zinnig antwoord geven, he?

Groet, Bert

Ja, er is zo veel van het ene formaat en niets voor een ander formaat.

Dus welk formaat?
Schaalromp (type)
Semi-schaal (type)
of
Speciaal voor F3C

Wat zoek je?

gr. Richard

ik heb een 2x een belt cp v2. dus een 450-size helicopter. En ik vind de schaalmodellen zeer interressant, dus wil ik er binnenkort eentje aanschaffen... maar waar... ? en welke?

Ik ben op internet de EC-135 450 HF4501, tegengekomen.. weet iemand of deze van fiberglass is of van plastic?...

En nog iets.. via heliartist zag ik dat je ook een fan system kunt plaatsen ipv een propeller, ik vind dit ook zeer interressant.. heeft iemand hier ervaring mee?

nou dit zijn weer genoeg vragen...

groet

thnx voor je respons!!

ik heb ff gezocht maar kan op t forum nog niets vinden over zelf decals maken, kun je miss nog iets specifieker zijn? alvast bedankt

Toch iets beter zoeken hoor ;-)

zelf-decals-maken

Mocht je zover komen dat je de romp gaat bouwen kan ik je misschien ook wel voorzien van de decals van de lifeliner 3 zoals ik hem ook gemakat heb (tegen kleine vergoeding voor gemaakte kosten uiteraard) maar ga hem eerst maar bouwen :-)

Laatst bewerkt door een moderator:
Dank u!!
ik heb ook via je link een handleiding gevonden voor de decals :D
aan welke vergoeding moet ik denken voor het digitale bestand?

groet

Back