Had je deze al gevonden : https://www.google.com/maps/d/viewe...8k&ll=52.28076578294344,4.569243328801903&z=7 Zoek zelf ook nog een plekje omgeving spijkenisse
hoi smeets,ik zoek ook een leuk plekje om te rijden in zuid limburg,ik ga ook soms bij het vliegveld maar is ind saai die open vlakte en alleen is zowiezo minder leuk stuur me een keer een bericht gaan we samen gr roy
Ik ga me hier eens tussen voegen, ik ben ook nog op zoek naar een mooie plek in zuid limburg. Ga wel vaker met een vriend bij Aviation valley (vliegveld beek). Als jullie nog suggesties hebben of een keer samen willen rijden hoor ik het graag! (Ben 32, rijd met xmaxx, outcast4s, savage flux, savage 4.6 & hpi baja)
hoi arthur, ik wil zeker een keer samen gaan rijden, en een andere plek vind ik ook prima maar ik weet alleen geen andere plek waar niemand er last van heeft
Te laat gezien Ik heb nog geen maar heb er interesse in, enkel de offroad parcours ben je nergens welkom en laat me iets twijfelen. Heb hier ergens gelezen dat het in Genk (achter depot Ikea) vroeger gereden werd, weet wel niet of dat nog kan.