waar te vliegen

hi mensen
ff voorstellen
ik ben 36 jaar woon in amsterdam
Sinds kort bevangen door de helicopters heb een picoo z allemaal leuk en aardig z`on picoo`z maar wil toch wat meer.
Na heel wat lees uurtjes hier op het forum heb ik besloten om een Walkera DragonFly 4#1 STARTPAKKET aan te schaffen .
Aangezien je met deze heli niet in de huiskamer kan vliegen vraag ik me af waar jullie vliegen met een fixed pitch helicopter.

Ik hoor het wel
laters

Hoi en welkom :) in de wondere wereld die modelbouw heet...

Zoek eens op: Airtoi naar een vliegveld in de buurt.

Groetjes
Spijker46

In het park natuurlijk! Of in een gymzaal of een verlaten fabriekshal ofzo. Of, als je lef hebt in een kerk ;)

Maarem, ik hoop voor je dat je genoeg spares hebt en veel geoefend hebt op een sim :)
Een FP en een picooz = appels met bosbessen vergelijken.

En zon DF41 is juist goed te gebruiken in de woonkamer. Gewoon rustig aan beginnen en niet meteen het gas vol open ;)

Ga alsjeblieft niet beginnen in de huiskamer tenzij je al je meubels en planten op korte termijn gaat vervangen. De bladen draaien flink in de rondte en even tegen de kast aan betekent meteen een flinke put.

Buiten als er weinig wind is of ergens indoor vliegen. Met weinig wind is een mooie zomeravond of zo'n lekkere koude wintermorgen waarbij het weinig waait. dan lekker oefenen. Maar, als je echt wat serieuzer wilt kan je ook voor een CP heli gaan. Wel handig als je iemand in de buurt hebt die je hierbij kan helpen.

Ik weet niet waar in A'dam je woont maar niet al te ver (Heemskerk) zit de ACH leuke club en een heel gezellig clubhuis.

heb een beetje op jullie site zitten kijken ziet er allemaal goed uit
maar zijn er ook heli mannen op jullie club of alleen vliegtuig mannen

amsterdamers opgelet

o,k jongens hier komt ie
hoe veel freaks zijn er in omgeving amsterdam?
ik wil graag en club starten in amsterdam.
ik zelf ben 30jaar en heb een trex450 trex500
ik ben geen noobie,omdat er in amsterdam te weinig aandacht is voor helifreaks wil ik dus en club oprichten.heb je een heli en ben je geen noobie, of ben je erg into the hobby pm me eff,of mail me hawkins221@hotmail.com
ik heb ook en buddy die verder op woont met en flybarless trex500 jereon
a,k,a ripper
ook nog hebben we onze design koning maurice
a,k,a the thorn
zelfs uit amsterdam hebben we onze 3dpilot anthony(surizabo)deze jongen kan er echt wat van check vimeo voor clips.
laten we aub hier wat aan doen ik heb er zeker wel wat voor over.
niet te veel regels maar wel veilig.als de leader of the pack zijn er wel wat dingen waar je zeker aan moet houden kwa vieligheid deze club zal dus om de gezelligheid gaan!!! gezellig elke zat/zon lekker ergens afspreken. kom op jongens laat je horen:p
dit ben ik met me 450
aaronhelicoolenzosmall.jpg

Laatst bewerkt:
Club Hoofdorp heeft regelmatig indoors, met om en om 20 min heli of tuigen,
neem daar eens contact mee op.

Back