Waar verkoopt men CEN

• Topicstarter Topicstarter off roadie
  • Startdatum Startdatum
O

off roadie

Guest
Hoi weet iemand een verdeler van Cen in belgie want ik zou dit monster wel eens in het echt willen zien.----> (sorry voor de spam maar kreeg de foto niet gekopieerd-Edit Jaap: Daarom heb ik het even gedaan)

http://www.rcdiscounts.com/acbhpusa/showdetl.cfm?&DID=1&st_id=13&Product_ID=1037&CATID=3

album_pic.php

album_pic.php

wow.. maar hij lijkt wel heel erg veel op de savage met die zijplaten en de tank ernaast.

volgens mij vind iedere savage fanaat dat het een kopie is, terwijl er toch wel wat verschillen zijn. Een savage is namelijk niet de enige auto met zijplaten....

De cen gaat waarschijnlijk de savage overtreffen, met standaard een 3 speed en achteruit

de motor betreft dan ook een 7.7cc met 5pk.....

Dat weet je natuurlijk nooit nee. Al heb ik wel m'n vermoedens.. Maar dit is iets tussen Erik en mij, zonder verkeerde bedoelingen.
:wink:
Greetzz, Robbert

Bedankt jaap ik denk dat het in ieder geval een serieuze concurent wordt voor de savage

Bij het dealergedeelte is voor belgie niks opgegeven, maar kijk eens op www.krick-modell.de

De genesis komt naar zeggen eind april in amerika uit, en krijgt nu steeds meer definitieve berichten.

Ik ben zelf ook flink berichten over deze auto aan het volgen aangezien ik er zelf ook interesse in heb.

Een aantal specs vind ik het vermelden waard:
- OPTIONELE 4 wiel sturing
- 4 schijfremmen
- 2 versnellingen (instelbaar)
- achteruit
- volledig gekogellagerd
- composiet telescopische aandrijfassen
- 10 instelbare schokdempers (misschien heeft de uiteindelijke versie er 2 minder)
- 3 oliegevulde diffs
- 220cc brandstoftank
- Titanium Turnbuckles
- 7.7cc motor (ABC) met een opgave van 5pk met tuned pipe
- optionele 'rotostart'
- 19 cm x 10cm wielen
- 60cm lang
- 45cm breed

signalen over een body worden ook duidelijker
men spreekt over 2 versies body, een ford pickup achtige met zwart en vlammen, en een meer militaire versie
al met al klint het erg goed

Genesis, filmpjes beschikbaar (of vertel ik nou oud nieuws)

Zie http://www.zertuchegroup.com/home.htm voor een paar Genesis filmpjes.

Ik denk dat ik maar zo'n ding ga pre-orderen in de US, Duitsland (importeur, verwacht) rond de 575 Eur; in de US verwacht men 529$, da's ongeveer 440 Euro, dan kan je dus nog 100 Euro aan UPS en invoer stukslaan om hem te laten oversturen.

ik vind het maar een vaag ding.
maar die achteruit ziet er wel vet uit en die .46 :twisted:

Kvind hem mooier als de Savage, natuurlijk lijkt het wel allemaal op elkaar... maar kweenie... het is weer wat anders dan die savage... savage....savage...

jah, ik wacht ook de genesis af, volgens importeur model engineering word het tegen de zomervakantie (eind juni?)

en over de verkopers van cen, de winkel waar ik werk (intertoys modelbouw) in uden verkoopt sinds enige tijd ook cen

erikderaaf zei:
jah, ik wacht ook de genesis af, volgens importeur model engineering word het tegen de zomervakantie (eind juni?)

en over de verkopers van cen, de winkel waar ik werk (intertoys modelbouw) in uden verkoopt sinds enige tijd ook cen

Tof, ben benieuwd... Is nog ff wachten, maar...

Hoe staat het met de onderdelen voor CEN, hebben ze die bij Intertoys Modelbouw op voorraad?

we hebben wel al een aantal onderdelen gekregen bij de 5 funfactors, maar verder hebben we nooit echt veel spul, we kunnen dat bestellen en binnen 2 dagen zou t binnen moeten zijn

Eds66 zei:
Sturen jullie deze onderdelen ook op ?

Voor sommige CEN-rijders zou dat wel prettig zijn. Ik heb wat onderdelen in bestelling staan bij de zaak waar ik mijn auto gekocht heb, maar dat duurt vrij lang (te lang :cry: )...

Denk dat ik maar eens bij deze zaak ga binnenwippen, is niet al te ver van me vandaan en als ze inderdaad de onderdelen in korte tijd kunnen leveren, dan maakt me het ritje heen en terug niet uit.

Back