Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
dat hij doormidden breekt als je er met een elastiek of lier naar wijstWat maakt een kist een 'dedicated' f5j kist?
Ja, ik heb hem opgehaald. Hij is erg mooi
De LiPo's waren slecht dus die moet ik vervangen. Ook aan mijn zender moet nog e.e.a. gebeuren (ombouw naar 2.4). Daarna puzzelen hoe ik een 4-kleppen vleugel in een MX-12 krijg. Ik ben er al mee bezig geweest, dus dat moet lukken.
Nog even geduld...
Nee, maar daar vind ik wel wat opKrijg je überhaupt een 4 kleppen vleugel met verschillende vlieg fase's in een mx-12?
Het is een glasvezel romp met carbon versterkingen, maar ik wil de antenne's wel buiten de romp voeren (trouwens: CFK = Carbon)En hoe is de opbouw van je romp? GFK/CFK/Carbon?
Tsja, dat weet ik niet. Volgens mij heeft niemand er nog problemen mee gehad, als je de antenne's maar goed monteert. Alternatief zou 35 Mhz kunnen zijn. Maar weet ik zeker dat dat bedrijfszekerder is?En bedenk ook even of het slim is een kist van 600,- te gaan vliegen met een assan ombouw kitje.......
Nee, voorlopig blijft het bij de MX-12. Zo veel vlieg ik nu ook weer niet.
Trouwens... ik vlieg al een kist van € 600,- met een Assan ombouwkitje. Zonder problemen
(Wat denk je dat een Twister T3 kost)
Nee, is een MX-16...(oude type MX-16S met een HoTT-module). Wij hebben ook nog een MX-12 maar daarmee kun je nog niet de helft van de mogelijkheden van een 4-kleppenvleugel uitbuiten.Volgens mij vliegt Ronan (zoon van Arjan) zn valenta sioux (4kleppen)
ook met een mx12.