waar welke mustang kopen

hallo,

Ik heb een vraagje ik heb een 400 motortje en miniservo's (4 kanaals zender) en dat zou ik graag in een mustang willen stoppen niet te duur en niet te groot zijn er nog tips??

groetjes ,

een modelvlieger die eigenaar is van een parkiet die vecht voor zijn leven :cry: :cry: :cry:

Een Mustang is beslist geen beginners vliegding ...

Maar GWS heeft een P-51D Mustang ....

Je kan natuurlijk ook voor een Ford Mustang kiezen, blijf je tenmiste met alle wielen op de grond .....

daar zie ik geen prijzen bij staan en ik wil er het lieft en met motor of eentje waar een 400 motorje in kan zender en servo's hoef ik niet.

groetjes

Even bij Quartel kijken,
onder electrovliegtuigen, dan leverancier BMI selecteren.
Tweede bladzij staat de mustang voor 37,50.

jah oke maar denk je dat daar een 400 motortje in kan en een 4 kanaals besturing
en zit daa rwel een propellertje bij ??
groetjes

Dat is de zelfde GWS Mustang ..... hoort standaard een SP300 of SP400 bij met vertraging .... direct drive zal ook wel gaan met 6x4 propje op een SP400 .... maar zoals de GWS chineesjes zeggen "fol advanced pilots only..." ...

Quartel levert de BMI12147 uitvoering en dat is de motorloze variant zie BMI -> Mustng

BMI is geen GWS maar een importeur (verdeler volgens de belse) ..... voor 37,50 krijg je dus een doos vol piepschuim (gebakken lucht ;-) ) ..... en wat plastic en ijzeren deeltjes (+ meestal een tubetje lijm) ....

Back