Waar XPS plaat / Jackodur kopen?

Zoals de titel al aangeeft. Ik ben op zoek naar een zaak die de 4-6 cm dikke Jackodur/Xps platen verkoopt (paars of blauw). Ik heb bij de lokale Gamma wel de 3mm plaat gezien (als ondervloer), maar de 4-6cm dikke platen zie ik nergens.

Ik zoek iets in de buurt van Nijmegen/Tiel.

Alvast bedankt,
Bernard

Had eerst die jackodur ook. Heb nu DOW floormate 500. Even wennen maar bevalt beter. Mooi blauw kleurtje, minder snel deukjes, dichtere cesstructuur/kleinere bubbeltjes en prettiger te schuren. Denk dat raab-karcher ze heeft. heb ze zelf de in duitsland gekocht. 8 platen €53.

hier in boekel verkopen ze het gele xps schuim per plaat met een lengte van volgens mij 2,5 meter.

ik ben ook opzoek naar het jackodur 300 schuim, het inschuren van het liggertje gaat hiermee net wat strakker als met het gele xps schuim, weet iemand waar ik dat kan kopen in brabant?

@MusMus: Waar in Duitsland heb je ze gehaald (welke zaak)? Ik zit ook niet al te ver van Duitsland af.

Ik ben vandaag bij Hornbach geweest en wat platen gehaald, maar dat gele spul is echt een stuk zachter dan Jackodur. Alleen kijken geeft al deuken.

Ik zal morgen even nakijken. Ze moesten het wel voor mij bestellen omdat dit het wat dichtere schuim is dan de standaard 300. Als je in nederland zoekt naar roofmate of foormate dan kan je wellicht wat vinden.

Ik had mijn XPS schuim bij geveler.de besteld.

Ik kwam op hun adres als leverancier in een info PDF van Jackodur. ik was enigszins verrast het blauwe DOW schuim aan te treffen bij het ophalen. Had namelijk om Jackodur 500 gevraagd.

De DLG zwever van RCN.de word ook een schuim van BASF gebruikt. Zie in de tabel op de volgende pagina.
http://wiki.rc-network.de/index.php/RCN09

niet bij gamma oid
professionele markt (Fillippo} in Deventer bv of Raab Karcher vragen naar ROOFMATE of Blauw plaat
wisselende voorraad soms blauw soms geel of paars
even vertellen wat je er mee gaat doen
verschillende bedrijven hebben verschillende voorraden
prijzen variëren nogal (ca € 6,= per plaat ) van 1,25mtr x 0,6 mtr

grtn mosquito

Ik vraag bij de lokale aannemer of hij een plaat wil verkopen, of reststukken heeft staan.

Back