Waar zijn de KAN 1050 te koop?

Misschien ten overvloede, maar een search leverde nix bruikbaars op:

Waar kan ik LiPo's en KAN1050-cellen krijgen voor een schappelijk prijsje in Nederland? Ik heb bij lipoly.de gekeken en die is errug goedkoop, maar dat word weer tactisch opgeheven door tante Post...

Groetjes,

Ton.

Weuh... zonder bijdehand te doen oid... ik schrijf toch duidelijk dat ik een adresje zoek in Nederland, en niet in het buitenland (Waar lipoly.DE en consorten toch echt onder vallen). Gaat mij erom dat ik als ik meer als 20 euro bestel niet nog is 30% extra betaal aan invoerrechten en belasting.

Ton.

Skidz, als je in Duitsland (en in andere EEG landen) koopt, betaal je géén invoerrechten en in principe is de btw in Duitsland betaald (staat dus op de factuur en zit dan in de prijs)... het enige dat je betaald zijn de vrachtkosten..... en als je per bank/giro (vooruit) betaald is dat vanaf 1 juli 2003 "gratis" binnen de EEG .......

Klopt als een bus.

Je krijgt een IBAN nr en dit hoef in je "Internet Bankieren Buitenland" maar in te vullen en klaar is kees. Het overboeken van NL - Duitsland (EEG) is dus sinds kort geheel gratis.

Als vrachtkosten werd mij voor een pakketje tot 4 kg maar 7 euro in rekening gebracht. Dit kan echter per bedrijf verschillen, ligt eraan hoe ze het versturen. Vooraf betalen is natuurlijk altijd het goedkoopst. Ik had de accu's binnen 2 dagen in huis. :P

Voor 7 euro kan ik nog niet eens naar de dichtsbijzijnde modelbouwzaak rijden. :wink:

Om de transportkosten nog verder te drukken is het natuurlijk wel slimmer om samen met een aantal clubleden of zo in 1x een groter aantal te kopen. :idea:

Succes,
Emile 8)

whoa... das goed nieuws dan. Ik had de ervaring met invoerrechten e.d., maar dat wat vanuit Hong Kong en de States. Wist niet dat de BTW-afdracht in het buitenland al voldoende was voor de Nederlandse fiscus?

iig bedankt voor het openen van mijn ogen ;)

Groetjes,

Ton.

E-Tec Lipo's haal ik bij www.aircraft-world.com
Wordt voor $ 2.50 binnen 6 werkdagen thuisbezorgd in neutrale envelop, totnutoe nog nooit invoerrechten of BTW betaald, dus da's ERG goedkoop met de huidige dollarkoers... :)

@Harold, je eigen IBAN nummer staat op je rekeningafschrift net als de BIC code van je bank.

Het rekening nummer als IBAN nummer van de tegenpartij zullen ze zelf op moeten geven ... net als de eventuele BIC (Bank Identification Code) code ..... IBAN codes zijn NIET in alle landen zondermeer uit rekening nummers te herleiden !!!!

Wij hebben er net besteld op http://www.cheapbatterypacks.com
de cellen zijn goedkoper dan in Duitsland (dankjewel Dollar) en de vervoerskosten liggen ook een pak lager. Betalen met Visa kan.

Als je wil zal ik je weten te zeggen wanneer de zending toekwam, ze is vorige dinsdag 12/8/03 besteld.

Kris

Onze zending is vorige dinsdag toegekomen (26/8) en de verzendingskosten waren maar 5 dollar voor 49 cellen. Totaalprijs was dus 78$. da's nog altijd goedkoper dan in Duitsland bestellen.

Kris

Hoi,

Het zou handig zijn als men deze cellen in Nederland kunt kopen.
Mijn spullen koop ik hier net over de grens in Duitsland. Daar echter hadden ze nog nooit van KAN gehoord.
Dat is niks... die NiMH hebben geen power zeiden ze daar.

Ik weet nu wel beter met de KAN-1050!
Einde oefening voor de Sanyo KR-600AE

http://www.eflightpacks.com/
Daar heb ik 2x 7cell Pack gekocht voor $37 ($5 verzendkosten).

Dit om de KAN-1050 uit te proberen. Ze zijn echt super en de volgende keer bestel ik losse cellen op hetzelfde adres.

Groetjes,

Rob

Hoi,

Heb net weer wat cellen besteld bij:
http://www.eflightpacks.com/

KAN-1050 kosten daar per cel $ 1.60
Met de huidige dollar koers minder dan Euro 1.30 8O
Bij 16cellen had ik $5 verzendkosten, dus dat loont zich.

Groetjes,
Rob

Tadango,

Geen idee. Waar zijn de gepushte dan te koop?

groetjes,
Rob

_cyclops_ zei:
het gepushte (zapped?) gaat er na verloop van tijd af, hou daar wel ff rekening mee :)

Dat kan niet. Met zappen wordt bedoeld dat de interne verbinding (bij de polen) verbeterd wordt door een enorm hoge stroom er doorheen te sturen. Soort van lassen dus :D. Dit is een mechanisch iets en die mooie verbinding verdwijnt niet langzaam.

Uiteraard worden alle cellen slechter na verloop van tijd.

Paul

Back