waarde van deze speedboot

goeiedag ik heb een dringende vraag.

ik kan aan een speedboot komen met een lmt xxl 4000(toeren) brushles motor.
met een warrior 15020 regelaar.(informatie van de verkoper)
ik zelf heb al effe gezocht op google maar kan nergens iets over deze set up vinden, qua prijs,snelheid,kwaliteit
de boot zelf is carbon ingelegd en heeft een alminium stuurinrichting.

de motor is watergekoeld en loopt niet op lipo's toch beweert deze verkoper een topsnelheid van 80 km per uur te halen.

is dit haalbaar met normale nimh accu's?

en wat is de waarde van zo speedboot de verkopen zecht zelf 350 euro.

mvg ronald

Zonder foto`s kan ik geen waarde schatten.

Met nimh is 80 zeker haalbaar , waarde van de lmt xxl4000 en regelaar ligt 2e hands rond de 200,- verder hebben we echt foto`s nodig voor de boot.

Michiel.

Wel off topic(sorry) maar.....

Deze heb je voor minder, compleet met zender en ontvanger.(alleen zonder lipo).......(geen 350 euries)
Boot komt deze week in het verkoop gedeelte.......
full

full

full

gr. Arnold

Laatst bewerkt door een moderator:
Zelf ben ik niet zo fan van de BK regelaars, deze branden vaak al spontaan uit als ze water ruiken.. Daarnaast zijn ze lomp groot en zwaar, maar dat terzijde.

Probeer inderdaad eens aan foto's te komen, dan is het beter oordelen of de boot het (nog) waard is. Zoals Michiel al aangaf zijn de motor en regelaar al wel 200 waard, maar wat zit er verder nog bij en wat is de staat?

grt

ok mooi laten gaan dat bootje , het is een H&M NoStep 3 denk ik zo te zien.

Voor de boot zou ik geen 150,- over hebben maw de 350,- totaal is mijn inziens niet gerechtvaardigd.

En zoals Jurriaan al vermelde de BK regelaars (Brennt Klasse) leveren vaak niks dan problemen op .

mvg

Michiel.

Okee er zit voor de rest niks bij geen zender geen ontvanger en geen lipos,s wel 2 nimh accu packs

maar goed ik als leek op het gebied van speed boten (en electra)wou ik eerst even wat recensies weten van wat ervaren personen.

Weet in ieder geval dat het niet doorgaat.

Ik kon deze boot inruilen tegen mijn savage xl.

En voor die wagen wou ik minimaal 350 voor hebben zodoende
bedankt mvg ronald

Back