Waarmee bouwplan bedekken/beschermen?

• Topicstarter Topicstarter jock
  • Startdatum Startdatum
J

jock

Guest
Ik ben de voorbereidingen aan het maken om een Flair Sopwith Puppeteer te gaan bouwen. Mijn vraag is :Wat kan ik gebruiken om over de tekeningen te doen zodat ik op de tekening kan bouwen zonder dat ik de tekening met CA vastlijm?

Liefts 'huis-tuin- en keukenmateriaal omdat ik het 'hier' (op aruba) in een gewone winkel wil proberen te vinden.

Alvast bedankt voor de hulp.
Jock

beste Vriend, U moet dit niet verkeerd opnemen , maar als U nog niet weet hoe je een plan moet beschermen, vraag ik me af of je wel in staat bent om dit projekt tot een goed einde te brengen. ikzelf neem gewone doorzichtige plastiekfolie van in de bouwmarkt( de dunste) wel opletten sommige cyaan lijmen kleven daar ook op. :arrow: ikzelf zou eerst een trainer bouwen :roll:

Heren,
Bedankt voor de practische tips! Vanmiddag ga ik meteen langs de Kong Hing (de locale grote supermarkt) om 'inkopen' te doen. Voor het eerst dat ik met plezier naar de supermarkt zal gaan....Ik heb ook nog wat bouwfolie liggen dus kan ik testen waar de CA de minste grip op heeft.
En nog een goedkope binnendeur als bouwplatform, dan kan de de uitdaging beginnen.

@Simen, bedankt voor de goed zorgen. Ik ga het toch doen en heb alle tijd om het project tot een goed einde te brengen. Als ik straks ergens vastloop zult u het vanzelf op het forum zien verschijnen en krijg u de kans voor een welverdiende 'I told you so' :wink: en hopelijk nog meer tips u.

Groeten,
Jock

Back