waarneer vlieg jij met je heli

• Topicstarter Topicstarter heli-power
  • Startdatum Startdatum

waarneer ga je met je helikopter vliegen

• aleen in de winter

Votes: 0 0,0%
  • ik vlieg aleen maar binnen waarneer het mij uikomt

• als het droog is en er geen wind staat

• als er stevige wind staat lekker moeilijk

• Total voters
    75
H

heli-power

Guest
waarneer vlieg jij met je heli? kies en laat alstublieft een berichte achter.

Ik vlieg wanneer het me uitkomt, als het te koud wordt ga ik indoor, maar zodra het weer het toe laat weer lekker buiten.

Dus niet alleen in de zomer, maar gewoon als het weer het toelaat, en ja wat wind betreft, met de dragonfly gaat het goed tot wind 2 a 3 maar met de brandstof is 5 nog goed te doen of het nog leuk is is wat anders :wink:

gr Remco

Wanneer vlieg ik?
Altijd als het niet onmogelijk is, dus; heli vliegklaar, geen harde regen/sneeuw, geen stormwind (kleine 4bft is het maximum).

Ik mis de optie 'altijd' ;)

Tot wind 3 met alles buiten, 3-4 met de Rap buiten, alle andere keren binnen. Net nog ff de zelfbouw-micro op het parkeerterrein gevlogen maar das echt rodeo-vliegen ;)

Groetjes,

Ton.

bedankt voor jullie reactie ik zelf vlieg altijd als het windstil is of er een klein zuchtje staat en natuurlijk in de avond binnen

gr dennis

Ik vlieg op dit moment alleen indoor (Piccolo V2 ;))
Gelukkig hebben wij een oude bedrijfshal waar we door de weeks kunnen vliegen en anders vlieg ik in Delft of Alphen a.d. Rijn.
Ben nog aan het kijken of ik een Crown ga halen om ook wat meer buiten te kunnen vliegen of anders toch een T-rex.
Crown heeft de voorkeur :D

heej allemaal
willen jullie er alsjeblieft bij zetten wat voor heli je hebt
gr dennis

ps dit geld niet voor de mensen die al een berichte achter hebben gelaten top man en bedankt

hm....wanneer ik vlieg...?? Uuuh...ik vlieg als het kan. Als er niet teveel wind staat en droog is. Ik vlieg trouwens met een #36

Back