Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Dat zeg ik, jij heb nog nooit een Quark gevlogen
klinkt inderdaad wel leuk, maar het is nog een externe factor dan... zal altijd wat vertraging in blijven zitten..
Helemaal gelijk Niek. Daarbij wil je voor schaalvliegen natuurlijk ook zo lang mogelijke vliegtijden hebben.
Dus niet alleen performance maar ook smoel zeg maar![]()
Dat zou ik zeker een voordeel vinden, ook het vind ik het wel mooier om te zien, maar is te zeggen hoeveel zou het verschillen qua windgevoeligheid? en wat voor (beginners)setje moet je dan aan denken op een 450 heli?De verlaagde windgevoeligheid is een voordeel voor de beginner : je kan vaker vliegen.
Feit is dat wanneer jij plotseling positieve pitch geeft de quark dit pas merkt wanneer de staart wegdraait. Maar idd de quark (heb zelf Spartan DS760) is een goede gyro en je zal hier dus weinig effect van merken.
Maar een feit is ook dat met een BeastX het pitch signaal eerst binnenkomt en hij hierop met de staart direct kan anticiperen en dus een strakkere staart kan hebben. Dit heet feedforward terwijl een standaard gyro alleen met feedback werkt.
Dat zou ik zeker een voordeel vinden, ook het vind ik het wel mooier om te zien, maar is te zeggen hoeveel zou het verschillen qua windgevoeligheid? en wat voor (beginners)setje moet je dan aan denken op een 450 heli?