Waarom verdwijnen er foto's van zelf ???

Waar stonden die foto's? Hoe had je ze geupload? Misschien is het handiger dit niet via een nieuw draadje zonder context te doen maar in het draadje zelf.

Het enige dat ik zag is dat een deel van de foto's nooit zichtbaar is geweest. Geen idee verder hoe dat komt, ik voeg mijn foto's ook altijd van buitenaf toe en niet via MBF zelf..

Het enige dat ik zag is dat een deel van de foto's nooit zichtbaar is geweest. Geen idee verder hoe dat komt, ik voeg mijn foto's ook altijd van buitenaf toe en niet via MBF zelf..
Dat heb ik ook gedaan. Gisteren waren ze nog zichtbaar, vandaag niet meer

Toen ik keek gisteren was bij mij ook maar ongeveer de helft zichtbaar en de andere helft niet, wellicht was je toen in dezelfde browser ingelogd in je Google account en nu niet wellicht? Als je foto's op prive staan kan het zijn dat je dat zelf niet doorhebt als je ingelogd bent, anders zou ik het eerlijk gezegd niet weten.

De foto's heb je vanuit je google account geladen en dat is privé. Alleen met een computer die het juiste IP adres heeft kan je ze bekijken. Als je de selectie van het IP adres op automatisch hebt staan, wat vrijwel iedereen heeft, zal dat adres kunnen veranderen als je de computer via een andere internet toegang aansluit.
Het beste is de foto's naar een server te uploaden en de links naar die server te laten verwijzen. Dat kan b.v. de modelbouwforum server zijn maar in principe kan dat elke andere openbaar toegankelijke server zijn.

Beste Ernst, je Google account data is echt niet gebonden aan je IP-adres, dat zou heel raar zijn. Het klopt wel dat ze achter een login (kunnen) zitten en dat alleen degene ze dan zelf ziet.

Gisteren heb ik inderdaad foto's gezien. Die zijn nu weg. Maar er waren ook icoontjes zichtbaar met de tekst "img" er achter. Op het icoontje klikken, leverde geen foto op, maar een foutmelding.

Laatst bewerkt:
N.P.S., ik zou je eigen IP-adres niet op een publiek forum plaatsen (in die foutmelding is "Client IP address" jouw eigen IP, dus die kun je beter even weghalen).

En inderdaad, de afbeeldingen staan op prive en mag je alleen zien als je ingelogd bent met het account van de eigenaar (of als hij jou toegang heeft gegeven tot die afbeelding op jouw eigen Google account bijvoorbeeld).

Back