Mijn "uppen" berichtje ziet er zo uit:
[mod]
Kicken van je adv (uppen) max 1x in de 48 uur.
Heb je wat belangrijks te vertellen (pb, biedingen,reservering, vergeten informatie,Prijs aanpassing,bedankjes voor het plaatsen van foto's, etc)
en je bent nog BINNEN de 48 uur ?? Pas dan je VORIGE bericht (of je starpost) even aan.)
Waarom, niet even dan een vriendelijk bedoelde post, ik bedoel, iemand vraagt me toch wat ?
Das toch toch wel zo netjes?, dat ik evne reageer, toch ?
Daarnaast: Ik lees toch ook geen boek achterste voren? of opnieuw? Dus hoe met ik dat nu doen?, als ik pas 48 uur later mag antwoorden ?
Iedere post, welke je doet, word gezien als kick. De regel die we hebben (die verzin IK niet!) is dat er max
1x in de 48 uur gekicked mag worden. Dus uw vriendelijke antwoord op de vriendelijke vraag in uw adv,
kan worden gezien als kick!
Dit is niet erlijk tegen over mensen welke wel volledig hun adv hebben. Dus waar geen vragen nodig zijn.
Nu moeten we als "beheer" natuurlijk weer hier iets op verzinnen. Want sommigen zijn uitgekookt,en misbruiken dit systeem....
Wederom niet eerlijk tegenover de rest natuurlijk. Dus om alles voor te zijn, is deze regel, max 1x in de 48 uur kicken bedacht..
Tuurlijk leest niemand een boek achterste voren, of opnieuw. Dat snap ik ook wel (joh!).. Dus stuur dan even een PB, EN pas
de startpost aan of een vorrig bericht.. Zo zie je maar weer, ook al lees je nooit een boek, het komt alemaal goed!
Geen prijs discussies,of andere rare fratsen.
Geen intresse reageer niet. Je hebt de keus niet te reageren...
Maakt de TS het te bont, stuur een pb, of meld het topic als kwalijk...
[/mod]
Daarnaast:
Gratis kickjes zijn OOK ongwenst.
(Reacties in de trand van: nette prijs, das goedkoop, das duur, oplichter!, gratis upje voor deze mooie XXX, etc, etc)
Niet naleven van deze richtlijnen kunnnen een waarschuwing opleveren!
(de meeste mods geven meteen een waarschuwing, doe er u voordeel mee!)
Alvast bedankt!
mvrg: Emil, mod
------------------------------------
------------------------------
---------------------------
--------------------------
----------------------
-------------------
--------------
Daarnaast denk ik ook dat er wel een afzender bij stond ?
Beter kan je dan betreffend emod even mailen, en om uitleg vragen als je het er niet mee eens bent, of niet begrijpt....
EDIT: De mod berichtje was als VOORBEELD! Om mischien wat duidelijkheid te cre-eren. Ik was niet degene welke u de waarschuwing gaf, dus inhoudenlijk wet ik er ook niets van...
Emil