Waarschuwing !!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Edit Roger (mod): Het kan goed zijn dat je eens een conflict hebt met een kopende of verkopende partij. Het ging in dit geval zelfs om een verkoop op MP. Dit forum is NIET bedoeld om mensen aan een schandpaal te nagelen of zwart te maken of een andere vorm hiervan. Dit soort zaken moet je onderling regelen en het Modelbouwforum is daar op geen enkele manier de plaats voor om dit 'uit te vechten'. Dus ook niet als een medium waar je iedereen wilt waarschuwen voor de bad guy.

Laatst bewerkt door een moderator:
Bedankt voor de waarschuwing :thumbsup:

Zoals ze zeggen, een gewaarschuwd man is er twee waard

Hoe goed bedoeld ook, het lijkt mij eigenlijk niet de bedoeling dit soort dingen hier neer te zetten. Er zijn veel oplichters op marktplaats en als die allemaal hier gemeld moeten worden, hebben we straks een forum met alleen maar dit soort waarschuwingen.

Daar komt nog bij dat we op deze manier maar 1 kant van het verhaal horen en er niets van hoor/wederhoor is.

Je hebt een probleem met iemand op marktplaats, vecht dat dan ook uit met die persoon op marktplaats, maar niet hier.. kun je op marktplaats geen feedback geven?

Je kunt eigenlijk gewoon volstaan met 'pas op met marktplaats'. Marktplaats is gewoon een ontzettend onbetrouwbare bron voor spullen, ongeacht de soort spullen.

Sowieso nooit bij iemand weggaan zonder de spullen waar je op dat moment wel al voor betaald hebt. Als iemand iets na wil sturen; prima, dan stuur je de betaling ook na. Dat is gewoon 'common sense'.

Liever te veel waarschuwingen dan te weinig..
Als jij ergens heen gaat met een happy gevoel en je komt voor de deur waar je X aantal DURE km's voor hebt moeten rijden en het blijkt een oplichter te zijn dan ga jij neem ik aan ook hier een waarschuwing voor plaatsen om je mede modelbouwers te helpen.
Of denk je alleen aan je eigen ?

Sorry dat ik het zo zeg, maar ik type / zeg wat ik er van denk.

Dus, bedankt Robert !!

Dit heeft niets te maken met aan jezelf denken.. ik vraag mij af hoe goed jij straks nog kunt communiceren met je mede-modelbouwers als je een forum vol problemen met marktplaatsverkopers hebt.. of om het even welke andere site.

Los daarvan heb je het hele verhaal niet. In dit geval geloof ik best dat de verkoper iets niet goed gedaan heeft, maar ik ken genoeg situaties van andere fora waar dat niet altijd aan de orde was, en het gewoon vuilspuierij was.

Ik vraag mij af hoe leuk jij die waarschuwingen nog vind, als morgen iemand hier ons voor jou komt waarschuwen, weliswaar geheel onterecht, maar men neemt hier gewoon aan dat de topicstarter gelijk heeft, dus daar gaat jouw goede naam.

Dit zijn persoonlijke conflicten tussen 2 personen en die horen naar mijn mening gewoon niet op dit forum thuis. Gelukkig ben ik niet de baas van dit forum, moet je maar denken ;)

Daar zit wel wat in.
Uiteraard neem je aan dat het ''waar'' is dat zus en zo is.

Maar dit kan oneindig aflopen, ieder heeft een meening.

Dit zijn persoonlijke conflicten tussen 2 personen en die horen naar mijn mening gewoon niet op dit forum thuis. Gelukkig ben ik niet de baas van dit forum, moet je maar denken ;)

De spijker op zijn kop! Ik kan wel iets meer op dit forum en heb dan ook het bericht verwijderd en het topic bij deze op slot. Klik

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back