Naast mijn Raptor 50 ben ik van plan nog een microheli aan te schaffen. Na veel gezoek hier op het forum ben ik een grote zwik aan informatie tegengekomen, en zit ik te twijfelen tussen de Hummingbird en de Maxir. Beide helies komen zowel hier als op runryder zeer goed uit de verf, maar ik heb nog weinig vergelijkende tests gezien tussen deze twee typen.
Is het verstandig de Maxir aan te schaffen, of is de nieuwe Hummingbird Elite 3D Pro een betere keus? De kwaliteiten van beide schijnen zeer goed te zijn, maar de Maxir lijkt mij iets meer aan de prijzige kant met een vergelijkbare setup (CP, HH Gyro, Brushless, 3s Lipo), maar is wel makkelijker hier in Nederland te bestellen (modelbouwholland).
Graag jullie vergelijkende ervaringen...
Is het verstandig de Maxir aan te schaffen, of is de nieuwe Hummingbird Elite 3D Pro een betere keus? De kwaliteiten van beide schijnen zeer goed te zijn, maar de Maxir lijkt mij iets meer aan de prijzige kant met een vergelijkbare setup (CP, HH Gyro, Brushless, 3s Lipo), maar is wel makkelijker hier in Nederland te bestellen (modelbouwholland).
Graag jullie vergelijkende ervaringen...