Walkera #35SE vs Walkera #60SE

• Topicstarter Topicstarter Kriekske
  • Startdatum Startdatum

Walkera #35SE vs Walkera #60SE??

• Walkera #60SE

Votes: 0 0,0%

• Total voters
    194
ok dus als ik het goed begrijp vliegt deze heli wel goed?
en is het ook mogelijk om hier rustig mee te vliegen en camera opnames mee te maken? (onboard)

als me dat dan enigszins lukt kan ik altijd kijken of ik echt verder wil met deze hobby en dan idd, een Trex oid, om echt mee te stunten..

waar ik vooral mee zit is dat ik dalijk weer iets koop wat niet krachtig/stabiel genoeg is om makkelijik mee te vliegen.

(in mijn ogen moet een helicopter zonder al teveel moeite kunnen hoveren, misschien dat ik er helemaal naast zit?)

maar mijn oude model vloog van hot naar her en was niet stabiel te krijgen..

Willem

de 36 vliegt stabiel, kan een klein cameratje mee nemen, en je zal er best veel lol mee hebben. wil je gaan stunten, dan zul je met al je haren op je hoofd er spijt van hebben niet gelijk een t-rex te hebben gekocht.
het is jouw keuze..

ik heb nog geen keuze gemaakt, maar ik zit met dat 300 euro verschil, (wat ik nu dus niet zo makkelijk op kan hoesten, maar ik wil wel graag gaan vliegen..

in ieder geval bedankt allemaal, en ik zal deze week gaan kijken hoe deze exemplaren bevallen, en ik laat nog weten welke keus ik gemaakt heb!

Willem

Kriekske, wat me opvalt is dat je advies vraagt en er daarna niet naar luistert of op handelt. Walkera heli's zijn IMHO prutdingen, en de electronica is net goed genoeg voor de vuilnisbak. Als je el cheapo wil vliegen, koop je een GOEDE micro ipv dat DF4 achtige ding. Voor 300 eu heb je gewoon geen goeie T-rex achtige, punt. Ik ga toch ook nie bij een Ferrari dealer staan zeggen dat ik een Modena wil rijden en dat ik 500 euro heb? Voor dat geld krijg je nie eens koffie daar!
Trust us, je krijgt er hoe dan ook spijt van.

maar toch succes gewenst,

Ton.

ghehe kijk dat zijn meningen waar ik iets aan heb.
Het is echter wel zo dat de verkoper van die #36 en #60 zeer enthousiast is over zijn toestellen, maar ja dat zijn verkopers dan. ik ga er eens goed over nadenken en misschien dan maar wat langer doorsparen voor een Trex..

bedankt,

Willem

Goed verwoord skidz.

Het is echter wel zo dat de verkoper van die #36 en #60 zeer enthousiast is over zijn toestellen

Duh, die figuren moeten ook van die dingen af.
"ja die dingen zijn eigenlijk waardeloos, niet duur, maar heb je ook niks".

Voor dat een winkelier zo iets zegt!

ghehe ok, ik denk dat ik het begin te snappen,
De druk is ook een beetje van de ketel nu, het weer is hier zo slecht dat vliegen er voorlopig toch niet in zit, dus ik denk dat ik me maar moet richten op de Trex..

bedankt allemaal

Willem

Back