Walkera #39 advies...

• Topicstarter Topicstarter X_chinese
  • Startdatum Startdatum
X

X_chinese

Guest
Hallo!

Ben al een tijdje op zoek naar een Trex. Ik had het eigenlijk al lang kunnen kopen bij de verschillende webshops. Maar omdat ik een beginnende helivlieger ben en dus wat hulp kan gebruiken, koop ik het liever in een normale winkel. Helaas is er in Rotterdam en omstreken geen winkel die de Align spullen levert.

Nu heb ik op een website (http://shop.righthere.nl) een Walkera #39 gezien compleet met alles voor 309 euro. Ze zeggen dat het eigenlijk een Trex is. De prijs is erg interessant, maar mijn gezond verstand zegt dat er iets niet klopt met de prijs.

Heeft iemand ervaring met de Walkera (dragonfly) #39? Is het inderdaad de Trex (450X)? En wat mag ik verwachten van de kwaliteit? En het belangrijkste: Is het een goede koop?

of ff via google/video walkera ff intypen
dan zie je meerdere modelllen vliegen

Bedankt voor de tips.

Het is inderdaad veel goedkoper op ebay. Maar volgens mij zijn de meegeleverde elektronica niet helemaal hetzelfde, als ik het verhaal van E-store mag geloven.

De vraag is nog steeds, is de heli wel goed. Of zal ik toch voor de Trex 450XL gaan?

Bedankt voor de tips.

Het is inderdaad veel goedkoper op ebay. Maar volgens mij zijn de meegeleverde elektronica niet helemaal hetzelfde, als ik het verhaal van E-store mag geloven.

De vraag is nog steeds, is de heli wel goed. Of zal ik toch voor de Trex 450XL gaan?

Weet iemand een winkel in Zuid-Holland waar ze Align spullen verkopen?

Ik zou gewoon voor een T-rex gaan en de spullen simpelweg online bestellen. Webshops al 4rc.nl en mfis.nl etc. hebben alle parts en leveren binnen 2 dagen...

Een T-rex 450 SE is de beste keuze, deze lijkt erg duur... maar als je een paar keer gecrasht bent zul je zien dat het aluminium veel beter heel blijft dan plastic, dit zorgt ervoor dat je de extra uitgave vanzelf weer terugverdient ;)

Ik zie het persoonlijk niet als een nadeel dat er niet zoveel shops zijn in de buurt, de shops DIE er zijn zijn toch VEEEEEEEL en VEEEEEEEL te duur....

Cheers,

Richard

Het gaat er bij mij om dat er er een winkel is die dat ding voor me na wilt kijken als ik er niet uit kom.
Ik weet niet veel over het afstellen van een heli en instellen van de zender, enz... Bij een winkel heb je meestal het voordeel dat ze het gratis voor je invliegen.

Maar je hebt inderdaad gelijk, ergens anders is het veel goedkoper. Mfis is een leuke zaak. Is dit misschien iets?

The new T-REX 450XL CDE Super Combo Includes:

1 x T-REX 450XL (CDE) CCPM Kit (KX015024A) comes with 420LF 3200 KV Brushless Motor and 25A Brushless Speed controller with BEC.
3 x 9X Micro Servo KA910011A
1 x 6G Micro Tail Servo KA910010A
1 x Heading Lock Gyro RCE-500 K10255A
1 x Li-Polymer Battery 11.1V, 2000 ma / 18C

Voor 399 euro

Het gaat er bij mij om dat er er een winkel is die dat ding voor me na wilt kijken als ik er niet uit kom.
Ik weet niet veel over het afstellen van een heli en instellen van de zender, enz... Bij een winkel heb je meestal het voordeel dat ze het gratis voor je invliegen

Als je belooft alles bij 4rc.nl te kopen wil ik je helpen met instellen en invliegen.

Groetjes,

Richard

Klinkt interessant. Mag ik misschien vragen waarom u mij wilt helpen als ik bij 4rc koop?

Moet alleen nog beslissen welke Trex ik ga halen.

Ha ha! Natuurlijk. Volgende keer moet ik beter lezen.
Mag ik dan contact met je opnemen als ik de heli af moet stellen? Heli van 4rc.nl natuurlijk :)

Back