Walkera 4#1

Ik heb deze heli op marktplaats zien staan, en vind hem er leuk uitzien. ik heb me nog niet extreem in deze heli's verdiept, maar wat ik tot nu toe gezien heb zijn dit leuke instap heli's.
Mijn vraag is alleen, wat mag zo'n heli 2e hands kosten? Ik heb gezocht op het internet, maar de enige heli die ik vind met prijzen er bij is de Walkera 4#3B. is dit de opvolger, van de opvolger van deze heli?

Ik vraag het even, omdat ik een Heli wil kopen (een relatief simele) om een beetje te kunnen vliegen in onze voortuin. ik was van plan om vanmiddag bij die man langs te gaan, zijn vraagprijs voor deze heli is 85 euro. maar gezien de 4#3B 112 dollar kost, lijkt me dit toch nog vrij prijzig.
wil me dus nog een beetje informeren voordat ik echt teveel betaal. :)

Alvast bedankt voor jullie advies. :worship:

Gr,
Tim

ik zou het niet doen, ik zou hem gewoon nieuw kopen.

http://www.heli4u.nl/index1.html 94 euro.

of 134 euro met een crashkit erbij

edit misschien dat een coax meer iets voor jou is? (lama v4 ofzo)

Laatst bewerkt door een moderator:
Hey klamath,

ik zou hem ook niet kopen, kijk eens bij Rcvliegshop.nl daar staat ie voor 50 euro meer nieuw en compleet met crashkit en alles erbij, heb je HEEL veel meer aan.

heb hem vorig jaar zo zelf ook daar nieuw gekocht en heb er nog steeds VEEL plezier van.

succes.

denk dat je jij het nu over de lama heb, want de walkera 4#1 is 89 euro bij die site en met de crashset 126 euro.

Nee ik bedoel egt de walkera, ik dacht dat het 50 euro was maar had niet gekeken dus sorry voor het verkeerde beeld, maar dan nog voor 41 euro meer heeft ie een geweldig nieuw setje waar die even mee vooruit kan en NIEUW ook nog.

uhm garantie ? dat krijg je bij modelbouw toch nooit ? omdat het allemaal vaak ''snel'' kapot is,

iig garantie dat die het goed doet als je hem koopt (tot je eerst crash) laten we maar zeggen dan

van garantie ga ik ook niet uit hoor. (behalve op electronica zoals de zender dan ;) )
Ik ga iig even vragen of er nog wat van de prijs af kan. :) (niet geschoten is altijd mis.)

Kijk liever bij Rcvliegshop voor de 4G1, is 2,4 ghz en je bent dan van de hinderlijke storingen af die inherent aan Walkera zijn.

Ha ha ha ha ha Roel!!
Je bent wel erg direkt.
Misschien doel jij op de Walkera's van vroeger.(tot een paar jaar geleden).
Die hadden inderdaad ruk elektronika erin zitten.
Maar tegenwoordig is dat anders hoor.
Eerlijk waar.
Kan het je laten zien indien je nog twijfels hebt.
Vlieg met meerdere HM60B's..........
Vlieg met een stock HM4#3BV2..........
Ze doen het echt super en niet voor eventjes hoor.
Vlieg al bijna een jaar probleemloos met de HM60B's en nu meer dan 200 vluchtjes probleemloos met de HM4#3BV2.
Het kan echt wel hoor Roel.
Jammer dat je die ervaring hebt.
Vr Gr Erwin

Back