H
Hallooow
Guest
Ik wil dus een keuze tussen deze twee maken, reden waarom ik deze twee specifieke modellen prefereer is vanwege de metalen onderdelen. Heb al een coax heli maar voor m'n bevindingen hiermee kun je het best even het volgende topic doorlezen, ook gelijk de aanleiding waarom ik op een FP wil overstappen: http://www.modelbouwforum.nl/threads/acceleratie-niet-soepel.79129
Minpunt is alleen dat de 3#4B een apparte staartmotor heeft, waar de meeste niet zo over te spreken zijn.
De 04 heb ik van mijn lijste geschrapt aangezien deze nochal "nerveus" blijkt te zijn, dat is overigens niet de hoofdreden waarom ik hem van mijn lijste heb geschrapt. Ik heb liever voor een paar tientjes meer een heli met stalen onderdelen en zo ben ik dus bij de 4#3B en 4G1B uitgekomen.
Graag jullie mening/advies.
Minpunt is alleen dat de 3#4B een apparte staartmotor heeft, waar de meeste niet zo over te spreken zijn.
De 04 heb ik van mijn lijste geschrapt aangezien deze nochal "nerveus" blijkt te zijn, dat is overigens niet de hoofdreden waarom ik hem van mijn lijste heb geschrapt. Ik heb liever voor een paar tientjes meer een heli met stalen onderdelen en zo ben ik dus bij de 4#3B en 4G1B uitgekomen.
Graag jullie mening/advies.
Laatst bewerkt door een moderator: