Walkera 4g6 problemen

• Topicstarter Topicstarter lennart2
  • Startdatum Startdatum
L

lennart2

Guest
aloha,,

ik zal me eerst even kort voorstellen omdat dit ook mijn 1e bericht is ..... ben Lennart van Schuilenburg ben heel actief in het kiten en ben eigenlijk begonnen met de heli voor de windloze dagen ....... Mijn 1e heli was een Nine Eagle Solo daarna de Pro en nu de Walkera 4g6 ( met een rx2610s ontvanger ) vandaar ook dit bericht.

het begon allenmaal een paar dagen geleden, ik had besloten het mezelf wat makkelijker te maken door van mijn 4g6 een 4g6s te maken (ookal had ik het net goed onder de knie met de gewone 4g6) nu heb ik de RX2610S in huis en gemonteerd ook wat andere onderdelen vervangen .. De gehele heli bijna uit elkaar gehad, dus ik dacht ff lekker vliegen....... Totaaaaaal onbestuurbaar als ik het van dichtbij bekijk lijkt allles goed te werken kwa besturing maar toch hij vliegt niet .. (zelfs als ik mijn oude RX2609 er weer onder zet)

nou is mijn zender van de bank af gevallen maar alles lijkt nog te werken ..... nou is mijn vraag is dat het probleem licht het aan de heli of ........

HELP

Groetjes lennart

hoi.

Als je de zender aan zet en alles werkt qua servo s en alles gaat ook de goede kant op zit het dus niet in de zender of iets!! kijk wel of alle richtingen kmloppen als je een stick beweegt!!

gaat alles oke dan zit het toch echt in de heli... en ben daar eigenlijk zeker van omdat je hem helemaal uit elkaar hebt gehad!!
ps: wat gaat er niet goed met vliegen/opstijgen dan??
staart??? of.....
gr andre

het opstijgen gaat nog ( ook stabiel met de RX2610s ) ...maar dan houd het ook mee op kan hem veder niet besturen ... op geen enkele manier ...niet naar voor/achter op zij of rond ...

hij begint soms ook als een gek te draaien en daarna weer niet ....

Back