Walkera 76c, een goeie keus na 47g?

• Topicstarter Topicstarter Rocky_Pascal
  • Startdatum Startdatum
R

Rocky_Pascal

Guest
Hallo

Ik zit alweer een maand of 2 op jullie forum te kijken(nooit gelukt om te kunnen registreren en een tal van accounts gemaakt, omdat ik nooit in mijn ongewenste postvak keek :hammer: ).
Maar ik heb in die tijd al goed kennis gemaakt met de zoekfunctie hier, en heb bijna al heel dit forum door gelezen(alleen voor helikopter). Nu was mijn vraag waar ik dus echt nog steeds niet de juiste antwoord op krijg is, is de walkera 76c of 36 nou een goeie keus voor als een opvolger van de bell 47g van graupner? Ik zou graag jullie meningen willen horen hoe die vliegt en wat een betere keus is als deze er niet geschikt voor zouden kunnen zijn. Ik had een keertje buiten gevlogen met mijn 47g , maar al bij een klein zuchtje wind van voren kon die niet maar naarvoren vliegen en het leek me toch leuker om hier voor bij ons lekker te kunnen vliegen. Ik ben over 2 weken jarig en wil graag voor mijn verjaardag een helikopter.

ps. ik zit al heel lang te zoeken in de zoekfunctie en ben ondertussen een pro in de zoekfuctie 8) , alleen krijg ik net niet dat eene antwoord dat ik wilde :( Alleen weet ik niet of ik dit in de micro of electro forum moet plaatsen.

alvast bedankt

ik zou je als advies geven koop eerst een FP een walkera dragonfly 04 ofzo gebruik anders de search daarvoor krijg je SUPER VEEL info over :D

ik kan je nu al zeggen dat als je nu een 36 neemt ofzo dat je gaat chrashen en dat het je bakken met geld gaat kosten een cp crashed nu eenmaal veel duurder dan een fp :D

RC_junk zei:
ik zou je als advies geven koop eerst een FP een walkera dragonfly 04 ofzo gebruik anders de search daarvoor krijg je SUPER VEEL info over :D

ik kan je nu al zeggen dat als je nu een 36 neemt ofzo dat je gaat chrashen en dat het je bakken met geld gaat kosten een cp crashed nu eenmaal veel duurder dan een fp :D

lees even goed mijn verhaal, heb onderand heel de forum voor helikopter doorgezocht voor info van walkera, maar krijg steeds niet de echt goeie info dat ik zou moeten weten

maar bedankt voor de site, zal even daarop kijken

Back