walkera devo 7 met ontvanger rx701 probleem

• Topicstarter Topicstarter benny bruch
  • Startdatum Startdatum
B

benny bruch

Guest
hallo allemaal,

ik heb weer een nieuwe racecopter gebouwd, qav250 , met een set up van storm motoren, bl heli esc, cc3d.
nu is mijn probleem, bij het configureren, zou de flightmode op de fmd switch moet zitten dus met 3 standen, maar bij mij reageert alleen de gear switch in open pilot. ik krijg dit op geen enkele mogelijke manier veranderd. de gear switch heeft namelijk maar 2 standen, en heb er echt drie nodig. weet iemand hier iets over te vertellen?

probleem 2, ik heb een buzzer op de aux 1 uitgang van de ontvanger aangesloten, zodat ik deze kan activeren als ik hem kwijt ben bij een crash in hoog gras of iets dergelijks, nu zou deze op een switch van mijn zender moeten werken, maar ook dit krijg ik niet voor elkaar, hij reageert alleen als ik gas geef en dan vanaf 50%.

ik hoop dat iemand mij kan helpen..
bedankt alvast voorde moeite!

mvg Benny

Ja je zal hem waarschijnlijk eerst actief moeten zetten in je Devo 7. Bij output kan je bijvoorbeeld je gear channel toewijzen aan die switch. Buzzers op ontvanger....zelfde verhaal, je moet dat kanaal waar hij op zit toewijzen aan een switch in je zender. Ik had ooit een paar buzzers die op/tussen een servo moesten maar die waren zeer irritant...na 1 minuut inactiviteit gingen ze namelijk ook af :). Je weet dat aux 1 je throttle kanaal is op de onvanger...dus hij krijgt dan input bij 50 % throttle. Je buzzer moet dus op kanaal 5,6 of 7.....je zal zien dat als je die op 5 gear aansluit je hem kan bedienen met je gear switch.

Buzzer die wel ok werkt op je ontvanger :

http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/__14521__HobbyKing_174_Discovery_Buzzer.html

Back