walkera DF HM004 vs HM4#1

• Topicstarter Topicstarter duncker
  • Startdatum Startdatum
D

duncker

Guest
hallo , ik had eerst de HM004 gekozen en besteld en op het nippertje nog mogen veranderen naar de HM4#1 , omdat die laatste de nieuwe versie was van de HM004 .
Maar waar zit er verschil tussen die twee , heb ik dan de goede keuze gemaakt ?
Als je kijkt naar de onderdelen , zijn er minder onderdelen voor de HM4#1 dan voor de HM004 , zoals de rotor head, rotor head ring , rotor head core , is dan de HM4#1 sterker en simpelder dan de HM004, want ik weet het niet meer.
De bestelling is weg en betaald dus wacht ik op de HM4#1 ( hopelijk de goede keuze gemaakt )
Is er iemand die mij meer uitleg kan geven ?

thanks...

Prima keuze. De rotorhead is wat beter van opzet, wat minder speling waardoor de besturing wat directer is. Met een paar onderdelen is de HM004 simpel om te bouwen naar de HM4#1.

klopt, en de rotorkop is gelijk aan de piccolo kop. ik heb zelf een hm4#1 kop op mijn micro en het vliegt wel goed, maar niet echt beter dan de oude rotorkop.. wel wat minder speling :)

wat ik dus vreemd vind is dus het volgende : heb op de forum gelezen ( v/d DF) dat je best wat onderdelen bijbesteld zoals een rotor head core , omdat bij een crash dit redelijk kan stuk gaan , maar als je dan kijkt in de onderdelenlijst van de HM4#1 staat dit er niet bij maar het staat wel in de lijst van de HM004.Heeft de HM4#1 dan geen rotor head core ? of is dat volledig anders gemaakt (had wel een extra rotor head bijbesteld)

dus komt het erop neer dat de HM4#1 simpelder gemaakt is

maar de HM4#3 is goedkoper dan de HM004...hoezo is die dan beter?:P

meestal is de duurdere beter haha

Back