walkera dragonfly 4#1

ik kan waarschijnlijk goedkoop de walkera 4.1 kopen.
maar heeft iemand hier ervaring mee?
en zijn er bv. genoeg onderdelen te koop?

ik kan waarschijnlijk goedkoop de walkera 4.1 kopen.
maar heeft iemand hier ervaring mee?
en zijn er bv. genoeg onderdelen te koop?

Hallo Jan,

Ik weet niet of je ervaring hebt in het vliegen met helicopters?
Wel heb ik gelezen dat je ervaring hebt met boten/schepen.
De Walkera is 47 cm en 90 graden flybar, wat weer moeilijker te vliegen is dan de 45 graden flybar.
Ik zelf heb geen ervaring met de Walkera.

Ik ben zelf net een 1 1/2 mnd bezig met heli vliegen en heb sinds gister pas een grotere FP heli gekocht.

Ik ben zelf begonnen met de Nine Eagle Solo Pro met een 45 graden flybar. Deze solo pro is 21,5 cm in tegenstelling tot de 47 cm van Walkera.
De heli die ik net heb gekocht is 42,5 cm, welliswaar flybarless wat het vliegen nog moeijker en feller maakt. Zelfs op dit moment durf ik de heli zonder trainingskruis niet op te laten stijgen daar ik weet wat de heli kan en gaat doen terwijl ik de Pro nu met 2 vingers in de neus weg vlieg.

Zonder ervaring zou ik je aanraden een trainingskruis te gebruiken en al enkele spare parts aan te schaffen.

Succes

Walkera 4#1

Hallo Jan,

De 4.1 van walkera is een prima heli om mee te oefenen en te leren vliegen. Onderdelen zijn bij bij verschillende webshops in nederland nog te koop. Ook conrad heeft de onderdelen al heet hij daar reely dragonfly.
Ik heb er zelf twee en het werkt allemaal nog prima.
De menigen zijn altijd verdeeld op het forum maar ik ben er tevreden over. Je kan ze ook ook op 2s lipo vliegen.
Heli vliegen doe je niet even zomaar maar de walkera kan je een eind op weg helpen. Mocht je ooit vragen hebben dan stel ze gerust. Er is veel geschreven over de 4#1

Met vriendelijke groet,

Loek

Back