Walkera Dragonfly HM CB180Q2

kan iemand mij vertellen of dit een leuke heli is om aan te schaffen

7ywb.jpg

eh what's that ? ...

persoonlijk zou ik het nooit kopen en vind ik met z'n 180 euro ook aardig aan de prijs.

Wat wil je zelf met de hobby?
Je gaat veel meer plezier beleven aan een CP'tje van walkera of een V120 ..

Grappige Heli die Walkera Dragonfly.
Zit er blits uit maar geen Heli voor een beginnend piloot.
Was het alleen al dat het toch een soort van schaal Heli betreft en die wil je toch echt niet Crashen.
Ook is de prijs ervan wat over de top en het betreft een Heli met een door motor aangedreven staart.
Leuk voor hoover maar lekker probleemloos rondvliegen gaat em niet helemaal worden lijkt mij.
Kijk eens naar een Micro Heli van Walkera.
Er is keuze in overvloed op dat gebied.
Eigen Walkera Devo zender erbij voor weinig knaken en dan een Devo 7 of een Devo 10 en klaar ben je.
Walkera Heli erbij naar keuze en binden maar.
En dan.....vliegen.
Vr Gr D

De super cp en fp modellen van walkera zijn overigens aardig chrashbestendig en onderdelen kosten vrij weinig ;-)

Leuk zo'n Vliegende zaklamp.
Voordeel van deze heli is als hij stuk is kan je hem nog gebruiken als zaklamp

In elk geval GEEN beginners Helikopter en zekers ook geen eentje die het super goed zal doen met dat losse staart motortje erop.
Vind zelf het model wel geinig.
Helaas behoorlijk aan de prijs en dat losse staartmotortje zal het zeker weten vele malen slechter doen dan de CP aangestuurde staart van mijn eenvoudige Walkera HM-UFLY.
Vr Gr D

Boven genoemde heli is een CB180D in een ander jasje.
En door de 45 graden flybar alleen maar binnen mee te vliegen.
Als ik zou moeten kiezen. Koos ik zekers niet voor dit toestel.
Zou eerder voor een Walkera Super CP gaan. Redelijk crashbestendig (alles kan natuurlijk kapot
yellowflashcolorzpdt07.gif
) en je kan er met gemak buiten mee vliegen zelfs met 4Bft.
yellowflashcolorzpdt085.gif

Grtz Marco.

duss, ik zie dat je hem toch hebt gekocht, 2 vluchten mee hebt gemaakt.. en nu weer te koop aanbied in het verkoop topic .... zonde geld....

Kennelijk een gevalletje verkeerd ingeschat.
Is mij helaas ook vaak overkomen de afgelopen jaren dat ik in deze geweldige hobby loop te frutten.Ha ha ha ha
Vind het zelf best wel een leuk en geinig model om te zien.
Ikzelf als heuse FP vlieger ( tegenwoordig al 2 stuks Walkera HM-UFLY FP Heli's) ben zeer content over hoe een FP Heli kan vliegen.
Maar......dan moet ie toch echt wel een CP staart aansturing hebben want anders gaat het niet lekker vliegen.
En daar zal de Topicstarter dus ook zijn achtergekomen.
Wens ik hem evengoed veel sukses toe met de verkoop van zijn Heli en op naar een beter vliegende Walkera Heli zou ik zeggen.
Want potdomme........die bestaan werkelijk.Ha ha ha ha ha
Vr Gr D

Kennelijk een gevalletje verkeerd ingeschat.
Is mij helaas ook vaak overkomen de afgelopen jaren dat ik in deze geweldige hobby loop te frutten.Ha ha ha ha
Vind het zelf best wel een leuk en geinig model om te zien.
Ikzelf als heuse FP vlieger ( tegenwoordig al 2 stuks Walkera HM-UFLY FP Heli's) ben zeer content over hoe een FP Heli kan vliegen.
Maar......dan moet ie toch echt wel een CP staart aansturing hebben want anders gaat het niet lekker vliegen.
En daar zal de Topicstarter dus ook zijn achtergekomen.
Wens ik hem evengoed veel sukses toe met de verkoop van zijn Heli en op naar een beter vliegende Walkera Heli zou ik zeggen.
Want potdomme........die bestaan werkelijk.Ha ha ha ha ha
Vr Gr D

Amen :D

Back