Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Dat is op zich een goede instapper. Is stabiel en wordt binnen onze club ook vaak gebruikt als eerste heli. Als je alleen echt nog nooit gevlogen hebt met bijvoorbeeld een coaxiaal kan het nog wel eens een behoorlijke kluif zijn hem in de lucht te houden. Wellicht dat je ook een Coaxiaal (Esky Lama bijvoorbeeld) kunt proberen om te kijken of je die goed kunt besturen.
Niet zo extreem stabiel als co-axiaal maar zeker goed om te beginnen.
Ik ben met de HM4# (met beginnerskruis) begonnen en denk wel dat deze ongeveer hetzelfde zijn. Als je hem op helipal besteld raad ik je aan om een setje Airy blades erbij te nemen.
Al 3 bestellingen gedaan bij helipal en geen enkel probleem. Klanten service is ook zeer goed omdat ik een set Airy blades had met een productie fout. Ze hebben me onmiddellijk 2 paar toegestuurd na het doorsturen van een fototje waar de fout op te zien was. Sindsdien (half jaar geleden) veeeeel crashes gedaan en ik vlieg nog steeds met dezelfde Airy blades.
De blades zijn inderdaad beter. Vooral de staart rotor. De originele is gelijk stuk bij een lichte crash. De airy blades kunnen heel veel hebben. Ze overleven menige crash.
Ik heb ze besteld bij Helipal, na ca 10 dagen bezorgd.
Hallo Allemaal,
Ik vlieg al 1,5 jaar met mijn CB180D en sinds laatste keer heb Ik een probleem.
Zodra Ik hoover na een paar seconde begint de heli spontaan te draaien en er is geen stoppen meer aan.
Is dit een probleem bij de tailmotor of bij de ontvanger?
Ik zou wel de juiste onderdeel willen bestellen maar Ik kan nog niet het probleem identificeren.
Het kan de tailmotor zijn maar ik ben niet 100% zeker,
aangezien ik pas een Walkera HM4 3B heb en daar branden de tailmotor ook bij door en begon dus ook als een gek te spinnen,
maar dat kan je zo zien , de heli vast houden en kijken of de tailmotor nog werkt... ik denk een beetje dat je dat al gedaan heb
een CB180 heeft geen tail motor deze word aan gedreven door tandwieltjes op een as deze tandwieltjes kunnen niks hebben deze zijn snel kapot.
ik zou de tandwieltjes eens bekijken er kan ook te veel speling tussen de tandwieltjes zitten zodat deze slippen gevolg rondraaiende heli