Walkera Ladybird micro quad ervaringen topic

De bekende HK heeft ze ook !
Heb gisteren ook 2 armpjes besteld.

Alhoewel ik na wat gepruts de motor toch weer aan de praat gekregen heb.....

wie heeft er een devo 7 zender, ik heb de zender tijdens laden omgepoold. gevolg is dat er op de print een weerstand is afgebrand, zou er iemand even de 6 schroefjes uit de zender willen schroeven en kijken welke weerstand dat is?(kleuren aflezen)

het gaat om de weerstand boven het woordje Batt rechtsonder op de print( op de foto rechtsboven).
full

alvast dank,

Laatst bewerkt door een moderator:
Vandaag tijdens het indoorvliegen van de club voor het eerst wat flips gemaakt, ik moet zeggen dat het gemakkelijker ging dan ik verwacht had.

Erg veel lol gehad...ook nog even met de keychain eronder gevlogen.

Alhoewel ik moet zeggen dat dat gewicht wel ongeveer de max is...

Heb al zitten denken om de batterij eruit te halen en de cam en copter op dezelfde cel te laten functioneren, dat scheelt behoorlijk in gewicht, dus qua vliegtijd verwacht ik dan niet veel verschil....

Goed bezig!
Ik heb de mijne tijdelijk uit de roulatie.
Gisteren de eike boom in gevlogen.
Frame gebroken op meerdere plaatsen.Niet eens meer lijmbaar.
Inmiddels 2 nieuwe frames onderweg.
Denk met een weekje weer Airborn te kunnen zijn.

Overigens wel grappig:
Afgelopen week stond ik met een vliegmaatje op het grote veld te vliegen.
We hadden allebei onze Lady Birds in de lucht.Beetje rondvliegen, beetje flippen en rollen.
Was die dag te warm voor de tijd van het jaar.
Het viel ons op dat er regelmatig insekten langsvlogen.
En een behoorlijk aantal ook.
Bleken lieve heersbeestjes te zijn.
Dus we waren met een behoorlijk aantal op dat moment.Ha ha ha ha ha.
Vr Gr D

hehe voor je gaat kopen, kent iemand dat ding uit ervaring? Heb ook video gezien waar ze er mee flippen maar het gaat volgens mij niet zo mooi als bij de walkera. En onderdelen moeten er natuurlijk ook zijn anders word je goedkoop nog een slechtkoop.

Hoi Dutch.
Laat je niet gek maken van die Hubsan X4 H107 hoor.
Voor die centen heb je ook een Walkera QR Lady Bird met zender.
En die heeft haar strepen inmiddels al dik verdient op zeer goed vlieggedrag.
Die Hubsan X4 H107 mag dan wel Brushless zijn, maar dat zal em dan ook kwetsbaarder maken tijdens Crashes.
En er zit volgens mij geen 6-assen Gyro in.
Heel jammer dat ik er niet zo'n eentje van heb om die te kunnen vergelijken met een Lady Bird.
Want vraag me echt af hoe zo'n Hubsan X4 H107 zich nou in realiteit kan meten met een Lady Bird.
We gaan het vast meemaken tzt.
Vr Gr D

Ik heb een ladybird V2 en die is toch ook echt brushless hoor......

Laatst bewerkt door een moderator:
Niemand is dom op dit Forum evbragt!!!
Let aub effe op je taalgebruik, want dit betuigt niet van erg aardig zijn.

Volgens mij bestaat er stock ook GEEN Walkera QR Lady Bird die Brushless motoren heeft.
De Walkera QR Lady Bird heeft 4 stuks Brushed coreless motoren en die zijn echt niet Brushless.
Dus of iemand vergist zich of heeft zijn huiswerk niet goed gedaan.
Vr Gr D

PS: misschien vergist de persoon zich met zijn Lady Bird V2 waarvan hij denkt dat het Brushless motoren heeft.
Of hij heeft de zijne omgebouwd naar Brushless of hij heeft een soort van groter formaat Micro Quad dan de stock Walkera QR Lady Bird die een een kloon is maar dan wel met Brushless motoren uit de fabriek komt.

Niemand is dom op dit Forum evbragt!!!
Let aub effe op je taalgebruik, want dit betuigt niet van erg aardig zijn.

Het was met humor bedoeld, niet om iemand te beledigen.
Ook ik ben me er niet altijd van bewust dat tekst niet precies kan verwoorden wat bedoeld wordt.
Goed dat je het meldt, dit schept duidelijkheid.

Die Hubsan X4 H107 mag dan wel Brushless zijn,
Die Hubsan is coreless...

Hoi evbragt.
Is oke hoor, gevalletje zwarte humor dus jouwerzijds.Ha ha ha ha.
Bedankt voor je toelichting!

Jan..........
De Walkera QR Lady Bird zoals de meesten hem hier vliegen is toch echt helemaal fully Brushed.Oftewel: er zitten 4 stuks Coreless BORSTEL motoren in.
Los van de 2 draadjes die per motorje eruit komen ontbreken ook de 4 stuks regelaars die indien deze Micro QuadCopter WEL Brushless zou zijn er toch echt NIET opzitten.
Vr Gr D

Back