Walkera Lama2

Heb sinds een week een Walkera Lama2. Is een erg leuke heli, voor binnen. Super stabiel, heel stil. Je kunt er mee vliegen terwijl de rest van de familie tv zit te kijken! Zeker voor de wat kleinere ruimte een absolute aanrader. Wordt met 2.4GHz geleverd, onderdelen kosten bijna niets. Alleen de schroefjes zijn wel heel erg klein. De 4#3 eigenaren kennen dit probleem wel :D
Heb tot nu toe een lipo of 4, 5 per dag leeggevlogen en vliegt nog steeds als een zonnetje. Wel even af laten koelen tussen de vluchten door. Spaart de motortjes. Ik ben er echt enthousiast over!

Willem.

Leuk willem, het is bijna dezelfde als ik heb (5G6-1) alleen is ie die van jou wat lichter, dus ik denk dat hij ook wel wat langer zal vliegen.
waar heb je hem vandaan? ( van terence?)

fotos of filmpje?
Als iemand mij uit kan leggen hoe je hier foto's of een filmpje kunt plaatsen...
Ik heb nog geen mobieltje waar je filmpjes mee kunt maken, dus...

@Dutch: ik heb hem via Internet gekocht. Had eerst een 5G6 besteld, maar daar was de ontvanger van kapot. Maakte geen verbinding. Toen heb ik met bijbetaling de Lama2 besteld. Heeft die van jou de alu onderdelen erop zitten of is dat alleen de uitvoering met de 2.4GHz zenderset? Als daar ook de alu onderdelen bij zitten, waar heb jij 'm dan vandaan? Hier in Nederland zie je nog overal de plastic uitvoering met 35mHz zenderset?
Wat betreft de vliegtijd haalt ie wel een minuut of 10, 11 op een lading. Als hij bij vol gas niet meer stijgt is het tijd om te stoppen. Dat verdragen de lipootjes goed. Ik heb er nu al zo'n 8 ladingen per lipo op zitten (heb er met die lage prijzen maar 3 extra bij besteld :D:D) en ze doen het nog steeds erg goed, zoals trouwens ook de heli zelf. Misschien hebben ze een kwaliteitsslag gemaakt daar in China...

Willem.

De link van de foto op zoeken en dan hier tussen zetten,.

Als je de foto zelf heb,.ff een account maken bij bv photobucket en dan kan je de linkjes zelf posten.
Filmpjes naar youtube posten en dan gewoon het linkje in de balk bovenin hier posten.

Ik heb die WK Lama 1 en ik vind het echt een wereld heli,.zelfs me grote is niet zo stabiel en makkelijk te besturen als dit ding.
Dus de nieuwe zal en kan alleen maar beter wezen,.ik ga maar weer sparen :D

Ha willem,
Ik heb em uit honkong, de 5G6-1 en hij is full aluminium, tot de tailboom aan toe.
Er zat zelfs een simulatorkabel bij om op de pc te kunnen oefenen.
Ik kreeg er een gratis canopy en heatsinks bij.(altijd een beetje bietsen hoor.)
Ik heb er nu drie keer besteld en de levertijd is negen of 10 dagen.
Ik heb nu nav lights en strobes ingebouwd (hele set weegt 1,4gram) en ik zal eens een filmpje gaan posten.
Ik heb inmiddels na 4 weken een eerste echte crash gehad . . .
Hij werd gegrepen door een windvlaag, ik dacht oeps een boom . . .gas dicht! en daar ging hij als een stuiterende voetbal over de straat . . . .
Ik vloog echt vol gas op dat moment, hoofdas krom, gears scheef, onderstel in tweeen, ego beschadigd, gat geslagen in de voorraad onderdelen . . . .
Ik heb gewacht met repareren tot de strobes binnen waren uit de states, en toen was alles toch al uit elkaar, nou echt een pluim voor walkera hoor! de onderdelen zijn supergoedkoop en goed te monteren.
en hij gaat weer als de brandweer nu.

Kijk voor het eindresultaat even op het forum . . . .linkback doet het effe niet . . . 5G6-1 foto en videoos . . .

s5G6_1c.jpg

Laatst bewerkt:
Hoi ik heb ook een LAMA2 aangeschaft.Wat een topcoptertje is dit zeg.Superstabiel en erg stil.Het is weliswaar een coaxiaal maar wat leuk om mee te vliegen TOV de 4#3b.Deze heli is erg mooi met zijn "'open servo s''het is misschien een gedurft ontwerp maar erg licht.Het is een aanrader en een topontwerp van walkera.(Geen alu versie kopen het is alleen maar bling en je krijgt de bladeholders niet vaster door de stijfheid van het alu .En draai je door dan is het schroefdraad weg)

Back