Walkera Lipo's info gezocht.

• Topicstarter Topicstarter Lainke
  • Startdatum Startdatum
L

Lainke

Guest
Hoi,

Ik ben op zoek naar het aantal ampere dat een 11,1V 1500mha lipo van walkera kan geven? Hoeveel C die is zeg maar.

Kan over dit weinig info vinden, maar ze zijn zo goedkoop dat het misschien wel de moeite loont om er eens 1 te kopen als deze genoeg stroom geeft.

Hij word voor een walkera 36 geleverd en daar staat een brushless motor op 3200kv. Die zou naar zeggen een 16 Ampere verbruiken, dus eigenlijk leveren ze dan een te lichte accu???

Ik weet het niet zeker hoor (heb hem niet) maar meestal is dat zo als het aantal C's niet opgeven.

en trekt die motor 16 amp? of kan hij maximaal 16 amp aan? Ik heb nu een bruchless op mijn picolo zitten die 18 amp aankan. Nu verbruikt hij als het goed is niet veel meer dan 7 (hoop ik, moet nog ff meten).

Ik had naar 4rc ge-emaild, want ik wou die accu ook gaan halen. Hij zei dat hij 15C continu was en 20C piek. Dus hij leverd 22,2 Amperes continu.

Dit is wat mij door Walkera is verteld, overigens heb ik ze nog nooit zo ver getest, maar ik vlieg er mee in de dragonfly 36 brushless ruim 10 minuten en dan zijn ze niet warm, dus voor dit soort toepassingen zijn ze prima geschikt.

gr Remco

Weet iemand of de balancer van walkera
GA-003_less.jpg

voldoet aan de eisen om een Li-po te balanceren?

Groetjes pascal

Nee helaas. Dit is een lader en geen balancer! Hij slaat af wanneer 1 cel 4.2 V heeft bereikt ongeacht de andere cel(len):(

Wat is dan he handigste alternatief om met deze lader ook een balancer te hebben? Kan een balancer zelf gemaakt worden of is dit de inspanning niet waard?

Back