Walkera wk2801 mode1 -> mode2

• Topicstarter Topicstarter D.R. Reijgwart
  • Startdatum Startdatum
D

D.R. Reijgwart

Guest
Hallo allemaal,

Heeft iemand ooit geprobeerd een walkera 2801 zender van mode 1 in mode 2 te zetten? Volgens het (zeer beknopte handleidinkje) is dit mogelijk via het menu.
Ok, dit werkt.......maaaaaaar.... alleen een klein beetje (zoiets als een klein beetje zwanger). Hij staat nu in mode 0,5: Gas links en roer nog steeds op rechts!

Heeft iemand een oplossing hiervoor?

Alvast bedankt!

Danny

Als blijkt dat dit niet via het menu kan, is het misschien mogelijk om in de zender de draden van de potmeters te verwisselen.

Waarschuwing: dit doe je op eigen risico!!

Succes,

Tim de Boer

Als blijkt dat dit niet via het menu kan, is het misschien mogelijk om in de zender de draden van de potmeters te verwisselen.

Waarschuwing: dit doe je op eigen risico!!

Succes,

Tim de Boer

Hoi Tim,

Zat ik ook al aan te denken... Heb jij al eens zoiets gedaan?

Danny

Dat gaat niet, potmeters zitten direkt op de print vast.
Toch moet dat kunnen hoor, en het kan best zijn dat je een andere servobezetting krijgt op de ontvanger.

Ik had hem gekocht om te kunnen gebruiken i.p.v. mijn wk 2402 en wk 2601 maar dit lijkt echt een hardware kwestie. De potmeters voor het gas zitten op de print, maar de horizontale zitten met kabeltjes, maar gekgenoeg met twee stekkertjes per potmeter. Heeft het zin om een foto te plaatsen?

bedankt,

Danny

Wellicht is het beter om een mailtje naar Walkera te sturen.

Je kunt hier wel een foto plaatsen, wieweet krijg je de goede tip.

Wellicht is het beter om een mailtje naar Walkera te sturen.

Je kunt hier wel een foto plaatsen, wieweet krijg je de goede tip.

Heb al een mailtje gestuurd naar Walkera, ligt samen met mijn andere mailtjes in het grijze archief...

Ik heb hier een plaatje van de binnenkant van de wk2801 met de draadjes van de potmetertjes.

Wie kan hier wat mee?

30112009368.jpg

Back