walkera Z400 pro

• Topicstarter Topicstarter timpie
  • Startdatum Startdatum
T

timpie

Guest
hoi dit lijkt mij een goede beginersheli voor mij.hij kost bij hobby japan met een GWS gyro en li-on 1800 mah €209.34
maar kan de andere electronica dit aan.is de gyro goed genoeg voor brushless motoren.
en hoelang kan ik dan vliegen.
zijn er veel dingen aan te upgraden,want dat wil ik laterna wel doen als het mogenlijk is.
kortom mij lijkt dit een leuke goede beginersheli of heb ik dat fout.
en hij ziet er ook niet verkeert uit.maar welke reserve dingen moet ik er dan bij kopen.

laatste vraag. wat zijn de verzendkosten+douane kosten van hobby japan.

http://www.hobbyjapan2000.com/store/proddetail.php?prod=DRAFL35BL oja is deze ook helemaal compleet
gr.timothy janssen :D

ps.heeft iemand een filmpje van de Z400 pro met als het kan de GWS gyro erin.

neem dan de #36 dat is de betere opvolger van de #35.

flexmaster23 zei:
neem dan de #36 dat is de betere opvolger van de #35.
is die echt beter dan het enige verschil is dat de 36 snaarangedreven is
maar ik hoor het wel. maar ik hoor best wel veel slechte dingen over de 36 dat ie als ie van de grond is het toerental trugvalt. maar ik hoor niks over de Z400 pro is die gws gyro goed genoeg voor brushless motoren

gr.timothy janssen

De prijs/kwaliteit verhouding is redelijk, het blijft wel bagger.

Vergelijk dit met de populaire windspirit, voor een schijntje sta je te vliegen. Verwacht geen wonderen en wees niet verbaasd als het prul je in de steek laat. Wat mij betreft heeft het niets met modelbouw te maken en moet je nadenken hoe je verdergaat als het prul op zijn juiste plaats beland, dan zit je met een prulzender, accu, prullader en kun je dus weer opnieuw beginnen. Je kunt dan beter een leuke zenderset aanschaffen met een goedkope micro heli, dan kun je namelijk verder na een crash.

Lees dit verslag eens:
Verslag: Walkera Dragonfly 36
De schrijver is er vrij positief over, maar als ik het zo lees is het echt een bagger ding waar je uiteindelijk alle electronica van moet vervangen eer het een beetje fatsoenlijk vliegt. Kan je beter een T-rex kopen en er deftigere elektronica in zitten.

Ik ben nog steeds van mening dat CP heli's geen goede beginnersheli's zijn. Je kan echt veel beter met een FP heli starten (als je het jezelf wilt aanleren) en met de winter voor de boeg kan je daar binnenshuis ook een beetje leuk mee vliegen. Een CP binnenshuis is echt zwaar af te raden. (of je moet genoeg cash hebben om crashparst te blijven kopen)

de #36 standaard is egt helemaal waardeloos ja, ik heb hem hier nu staan maar kan er nix mee erg frustrerend. maar volgens tail rotor moet ie goed vliegen als je er andere servo's gyro en brushless inzet. brushless heb ik en servo's en gyro ga ik dan denk ik ook maar vervangen. dan heb je voor €290 toch een redelijke heli...

Back