Walrus in het nieuws

Hallo luitjes,

Zit ik net lekker het RTL4 nieuws te kijken, komt er zomaar een item over de Onderzeedienst, met name de Walrus voorbij! Leuke verrassing, mooie opnames van varende Walrussen, en het model van Harrie Grapperhaus kwam ook nog even voorbij voor de 'onderwateropnames'!

Hoi allemaal,

Ik heb het gezien Lex , ik heb een klinknagelsetje besteld,
maar zouden ze ook zeewier en mos hebben?
Net zoals op de waterlijn van die walrus :lol:

Gr.Rob

ik heb de walrussen gevangen op mijn HDrecorder
(dank U sinterklaasje..) van NED1 en RTL4
zijn er mensen met specifieke interesse ?

Hallo Ronald,

Van Walrussen, Zwaardvissen enz kun je wat mij betreft nooit te veel hebben, dus ik hou me aanbevolen!

Die items hadden trouwens zeker iets te maken met het feit dat de Onderzeedienst deze week 100 (!) jaar bestaat en er naar aanleiding daarvan een nieuw boek verschenen is?

Groeten,

Rob

Hoi Ronald,

Ik heb er ook wel belangstelling voor,want helaas heb ik het gemist.

hoe lang duurt het anders wil ik wel een dvd rw opsturen als dat kan.

vast bedankt

@harrie

het zijn items in het journaal, dus plm 3 minuten of zo.

voor mij is het een goede gelegenheid eens te kijken wat ik zoal kan met de HD recorder
voorlopig vreet íe mijn DVD+R's niet...

als ik de zaak over heb zet ik het wel op de website, kan je downloaden.

Hoi Ronald,

Bedankt voor het aanbieden heb het al even gedowload.

ook op mijn pc'tje gezet :D
als we nu eens een databank van filmpjes maakten, heb nog een slordige 800 mb aan webruimte over
wat denken jullie, kan toch de moeie worden en iedereen heeft wel iets op zijn pc staan, als we dat alles bundelen
kan er iets mooi van gemaakt worden :wink:

Hoi Bochie,

Heb je er ook een lijst van jou filmpjes misschien zit er wat tussen wat ik ook wel leuk vindt.

vast bedankt

Harrie68 zei:
Hoi Bochie,

Heb je er ook een lijst van jou filmpjes misschien zit er wat tussen wat ik ook wel leuk vindt.

vast bedankt
ik heb de ruimte voor, eigen domeinnaam enz.
heb een paar filmpjes, maar als iedereen zijn filmpjes doorstuurt dan maken we een databank, eventueel met foto's die
iedereen dan kan bekijken en of downloaden, zo bespaar je een hoop bytes op je eigen pc :wink:

het probleem is meestal de bandbreedte. als je als server gaat fungeren loop je de kans
dat je provider komt klagen (of erger : de rekening verhoogt). Maar verder : prima idee hoor.

het andere walrus journaal :

walrus op 1nl

14 meg

Ik haal 't ook weer een keer weg, vanwege de grootte.
ivm de bandbreedte : graag eerst downloaden naar eigen PC, dan zo vaak kijken als
je wilt.

Back