walrus romp

hallo allemaal

ik wil graag een walrus maken weet iemand waar je rompen kan bestellen of moet je die zelf maken? :confused: kep al wel de tekeningen:p.

mvg ruben bosman

Hoi Ruben,

In Amerika bij Scale Shipyards is er een Walrus romp te krijgen. Scale Shipyard Submarine Hulls Helemaal naar beneden scrollen, het is de laatste. Al schijn je geduld te moeten hebben met leveren.

Of zelf bouwen, ik heb hier eventueel een spantentekening liggen schaal 1:67. Of als je Corel Draw hebt in elke gewenste schaal om te zetten ;)

Laatst bewerkt:
"Als schijn je geduld te moeten hebben met leveren."

Dat kun je wel zeggen Lex, ik heb er een paar jaar geleden mijn Permit-romp gekocht. Vooruitbetaald natuurlijk, toen traden er opeens allerlei vertragingen door allerlei "oorzaken" op.

Ik zal jullie de rest van het verhaal besparen; voor de liefhebber heb ik de uitgebreide e-mailwisseling nog op archief. Maar pas toen ik de hulp inriep van het toenmalige bestuur van The SubCommittee werd de romp verstuurd. "As promised" zei Upshaw nog ijskoud ook, alsof ik er niet voor betaald had.

Totale wachttijd? 19 MAANDEN!!

Er zullen ongetwijfeld andere ervaringen met dit heerschap zijn, maar je begrijpt dat ik zakendoen met deze onderneming niet echt zou aanraden. Ik wou het toch maar even kwijt.

Groeten,

Rob

Oeps, da's wel erg lang! Ik meende iets van 3 à 4 maanden gehoord te hebben...:confused: Maar ja, zelf maken is ook gewoon veeeeel leuker ..! :rolleyes:

spantentekening

Of zelf bouwen, ik heb hier eventueel een spantentekening liggen schaal 1:67. Of als je Corel Draw hebt in elke gewenste schaal om te zetten ;)

Hallo Lex,
Ik heb inmiddels hier een spantentekening (op A0) liggen schaal 1:50. Het wordt onze eerste maar het zal goed komen!

Tja Joop,
Sorry voor de verwarring: Ruben is een zoon van mij en wij zijn samen nogal wat aan het bouwen.

Gr. Gerben

Back