warom langzaam een rolende cirkel???

Dit kan ik ook!! ................................... Alleen wel op de simulator :lol: Echt wel knap gevlogen, alleen is dit wel electro raymon? Zoja wat voor componenten gebruikt hij dan?

Gr. Bert

ja is een brushless zagi tje ofzo.

overigens is zo'n figuur niks moeilijks aan,continue stickbangen.
vraag maar eens of ie dezelfde rollende circel in diameter en hoogte vliegt maar dan 1 rol per circel, dan heb je een goede piloot.

overigens is zo'n figuur niks moeilijks aan,continue stickbangen.
Nou, als jij daar niks aan vindt om dat op die vlieghoogte af te handelen...ik heb er toch mijn handen mee vol om dat te doen (en een stuk hoger)

vraag maar eens of ie dezelfde rollende circel in diameter en hoogte vliegt maar dan 1 rol per circel, dan heb je een goede piloot.
Zal moeilijk gaan zonder richtingsroer

nee is echt niet zo moeilijk, als je eenmaal weet in welk tempo je je elevator moet heen en weer slingeren.

tuurlijk ziet het er indrukwekkend uit op die hoogte, endat is alleen omdat als ie een fout maakt het ding dan de grond in snukt.

en idd, zonder rudder word de 2e opdracht moelijk, maar ik bedoel te zeggen, van diegene die zo net alsde piloot rollende circels vliegen, kan nog geen 3% met een goed toestel een rollende circel vliegen met 1 rol per circel, dan moet je echt aan het sturen. :D

Als je maar veel oefent is alles best te doen, ik heb toch veel methanol erdoor gejaagd eer ik een rollende cirkel kon. En dan lukt het me alleen goed in bepaalde rol- en draairichting (links rollen en rechts bochten of omgekeerd). En lager als 20m zal je me dat ook niet zien doen. Maar we blijven oefenen.

Back