Wasp V2, iemand??

Mogguh..

Is er hier nog iemand in het bezit van een Wasp v2? Ik zou wel graag gebruikerservaringen uit willen wisselen. En event. ook reparaties en modificaties, vliegtips???

Hallo Takkie,

Ik heb sinds 2006 een Wasp V2, gebruikt aangeschaft, heeft nog nooit fatsoenlijk gevlogen.
De afstelling is bijzonder kritisch, ik zou een ervaren piloot zoeken om de heli voor je aft te stellen.

Ik ben eigenwijs geweest en dacht het zelf wel uit te kunnen vogelen, dat heeft dus al een klein kapitaaltje aan onderdelen gekost maar hoger dan een halve meter is 'ie nog nooit van de grond geweest (zonder te crashen...).

Veel uren achter de simulator is sowieso aan te raden.

Zodra ik de zaken weer compleet en 'afgesteld' heb, zoek ik ook hulp, want in je uppie is het een bijzonder frustrerende bezigheid.

Kijk even hier: wasp-v2-bl-van-skyartec

Groeten, Jan.

Laatst bewerkt door een moderator:
swashprobleem

ik las in je andere topic over de wasp dat je de swash bij nick ook zijdelings zag bewegen.
Dat heb ikm ook bij de honeybee.
Wat was precies de oorzaak en en hoe heb je het opgeost

-Bart

Is het blijvend? Dan is het net alsof je zender aan CCPM-mixing doet.

Heb ook eens gemerkt dat het mogelijk is dat zenders gewoon kaduuk zijn, waardoor de roll-servo meedanst wanneer de nick-servo bestuurd wordt...

Koppel de motor eens los en maak eens een fimpje ofzo?

Ga ik vrijdag doen eerst even wat werk aan de kant krijgen.
Bedankt voor je input overigens.
Ik kom erop terug.

-Bart

Is het blijvend? Dan is het net alsof je zender aan CCPM-mixing doet.

Heb ook eens gemerkt dat het mogelijk is dat zenders gewoon kaduuk zijn, waardoor de roll-servo meedanst wanneer de nick-servo bestuurd wordt...

Koppel de motor eens los en maak eens een fimpje ofzo?

Back