Wasserkuppe 28 April

en nu de werkende link:
full
 
Klopt! Ja Abtsroda en de zuidhelling zijn bij mij vliegtechnisch ook favoriet. Zuidwest (Fuldaquelle) is minder, maar daar is het voorbijkomen van de sleepkist voor de grote zwevers dan weer een extra attractie.

Het was inderdaad rustig (vrijdag na Koningsdag) maar het was ook nog masr een paar graden boven nul dus dat haalt wel iets van de charme af
 
Dat is op de Abtsroda denk ik? Vond ik altijd de mooiste vliegstek.
Lekker rustig!
Ik ook. Zelfs al in 1973....:yes:
Toen zat er nog witte zijde op vleugels en stabilo en was de rompvoorkant nog gaaf. :)
En vloog ik nog met m'n eigenbouw 27 MHz apparatuur. :D
full
 
Back
Top