wat bevelen jullie aan

• Topicstarter Topicstarter kabi
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
K

kabi

Guest
ik ben morgen jarig en met het geld dat ik krijg wil ik een beggineers vliegtuig kopen nou is mijn vraag wat bevelen jullie mij aan.
het moet wel onder de 40 euro zitten en inb nederland te krijgen zijn

greetzzzzzzzzz

hahahah wat ben je toch grapig
ik heb zaterdag al een zender ontvanger 3 servos accu motor met ingebouwde regelaar accu lader voor 280 euro
maar een tekning van een trainer die niet al te moeilijk te bouwen is is ook goed.

advies 1 doorsparen
advies 2 zorg dat je morgen middag op ons modelvliegveld in Nijverdal bent, dan mag je een les vlucht maken
advies 3 kom donderdagavond naar "een modelbouwwinkel" in Almelo, 5min vanaf het station

kabi, hou nou toch eens op met het posten van zulke nergens op slaande korte berichten.
ben duidelijk wat je precies wil, en wat je al evt hebt aangeschaft.
als je nu meteen zegt dat je al een besturing hebt en er een vliegtuig bij zoekt, is het ons allemaal iet s duidelijker :wink:
ik snap jouw posts niet helemaal, het ene moment heb je al een vliegtuig, het andere heb je niks.
win eerst rustug info in bij mensen die de hobby al beoefenen of een club, stel dan je budget vast en dan (indien met budget mogelijk) spullen aanschaffen en bouwen.
dan laten controleren en invliegen door iemand die al ervaring heeft...............en dan pas, lessen en zelf vliegen en dan zal je veel plezier aan het vliegen gaan beleven.

gerard.

Om kabi van nog meer "corrigerende" opmerkingen te redden sluit ik deze (bodemloze) draad...

Robert

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back