Wat een mazzel.

piepschuim arf kitje vermoed ik dus die koopt gewoon een nieuwe.... daarnaast ging die totaal niet op schaalsnelheid en ik denk dat dit ook mee speelde in zijn crash een airliner is geen straaljager.

Hahaha juist... Dit was een echte turbine kist luister maar eens naar het geluid. Zonde maar het was duidelijk dat de kist niet onder controle was. Je ziet de turnine overigens ook zitten op het einde van het filmpje.

Hahaha juist... Dit was een echte turbine kist luister maar eens naar het geluid. Zonde maar het was duidelijk dat de kist niet onder controle was. Je ziet de turnine overigens ook zitten op het einde van het filmpje.

dat had ik gezien dat er een turbine motor in zit maar de bouwstijl lijkt mij nogal op een kit warvan je de hull zo kan kopen. niet iets wat geheel zelfbouw is in ieder geval. zal misschien geen piepschuim (of hoe je dat materiaal exact moet noemen) zijn maar het is ook geen hoogwaardig cabron geweest.

hij wilde hem zeker in zn astra inladen,klep stond al open,
maar ik dacht dat je nooit over publiek mocht vliegen

Nog stinkende mazzel dat de bende niet in de fik gevlogen is daar tussen de auto's.

Vond het er gezien het wiebelende stabilo tijdens de take off run ook niet erg vertrouwenwekkend uit zien....

Groet, Bert

Back